Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ser ut til at det ikke finnes en eneste sjel på jord som har sagt eller nevnt noe negativt om denne filmen, så jeg ser den. 7226069[/snapback] Se bedre etter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Veldig bra film, absolutt! Digga karakteren til Wahlberg! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg likte den ganske godt, hva er vel en politifilm uten en rappkjefta jævel. Hvem gjorde coveret til Comfortably Numb? 7227108[/snapback] Van Morrison and The Band Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har lyst til å se den, Scorsese er veldig god. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bra musikk score! 7228484[/snapback] Absolutt, den irske punk/hardcoresangen var utrolig kul. Noen som vet hva den heter og hvem som fremfører den? (Ja, jeg vet at det er en egen tråd om dette under musikk). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Dropkick Murphys - I'm Shipping Up to Boston Anbefaler plata Blackout! Tror jeg sannelig ikke veit om noen bedre allsang-sanger enn Worker's song "We're the first ones to starve, we're the first ones to die The first ones in line for that pie-in-the-sky And we're always the last when the cream is shared out For the worker is working when the fat cat's about " Personlig så synes jeg virkelig ikke Comfortably numb passa helt inni den scenen, men ellers bra score. Endret 6. november 2006 av tjalla Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Litt enig i det tjalla. "I'm Shipping Up To Boston" var en sang med mye trøkk i, en av de nye favorittene mine. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Det jeg synes om The Departed er at det er en remake av denne filmen: Infernal Affairs og skulle aldri ha blitt laget. 6715935[/snapback] The Departed var jo fantastisk bra og Scorsese la jo inn sin egen lille twist på slutten der. Den var/er kanskje til dags dato den beste remaken jeg har sett og skulle jeg gi den en karakter så hadde det vel blitt 9,5/10. 7221415[/snapback] Det var ikke så ille allikevel? 7225889[/snapback] Nei men jeg skrev jo dette også i den innlegget du qoutet først: Men når den først blir laget så kan det bli bra, Scorsese er en MEGET bra regissør og med en solid rolleliste så må det jo kanskje bli bra. Men som sagt den kan/vil ikke kunne måle seg med orginalen... Men orginalen er fremdeles best, den er fantastisk, The Departed endte opp med en fantastisk - Edit: Så jeg råder alle som har sett The Departed og som ikke har sett Infernal Affairs og se den, den er hakket bedre Endret 6. november 2006 av Manx Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bra musikk score! 7228484[/snapback] Absolutt, den irske punk/hardcoresangen var utrolig kul. Noen som vet hva den heter og hvem som fremfører den? (Ja, jeg vet at det er en egen tråd om dette under musikk). 7229326[/snapback] Howard Shore som stod bak scoret. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Scoret til Shore var helt greit, Dropkick Murphys sin låt fikk meg virkelig til å smile når den kom første gangen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dropkick Murphys - I'm Shipping Up to Boston 7229402[/snapback] Takk skal du ha. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bare en ting, Francis "Frank" Costello virker ikke veldig irsk. Ingen aksent, og er Costello et irsk navn? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tja, søkte på Costello på wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Costello Er bare irrer, briter og amerikanere som heter det (kjente personer ofcourse), og jeg tipper at mange av de amerikanerene stammer fra Irland. Så da er det vel et irsk/britisk navn. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bare en ting, Francis "Frank" Costello virker ikke veldig irsk. Ingen aksent, og er Costello et irsk navn? 7232523[/snapback] Man er irsk i USA om man har irske forfedre, trenger ikke snakke med irsk aksent. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fantastisk film, regner med at Scorsese tar med seg hjem Oscaren for denne. 7226026[/snapback] + At han har blitt nominert fem ganger. På bakgrunn av dette skal det godt gjøres (hvis man ser på foreløpige utgitte filmer i '06) å slå Scorsese i regi kategorien. Har sett ca. halvparten av den, og må si at jeg likte den orginale mye bedre (Som jeg elsker). Men skal ikke komme med en skikkelig mening før jeg har sett hele. 7225766[/snapback] Hva kommer det av at du bare så halve? Jeg syns filmen bare ble bedre og bedre, så du vil kanskje like den etter å ha sett hele, du også. 7225889[/snapback] Var hos en venn som hadde lastet ned en dårlig TS versjon av den som vi så. Ble ganske trøtt etter hvert og tenkte jeg heller ville vente på en dvd rip. 7226381[/snapback] Er du helt dum i hodet? Alle burde vite at man ødelegger enhver film med å se en TeleSync. Lusere kvalitet skal man lete lenge etter. Selv synes jeg filmen var god. Mark Wahlberg og Nicholson strålte, kanskje også Martin Sheen. Right by the book movie by the gangster master. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Bare en ting, Francis "Frank" Costello virker ikke veldig irsk. Ingen aksent, og er Costello et irsk navn? 7232523[/snapback] Man er irsk i USA om man har irske forfedre, trenger ikke snakke med irsk aksent. 7233472[/snapback] Joda.. Costello er et irskt navn. Kan også skrives som Costellow og Costellough m.f Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 The Departed - årets beste film. Scorsese overgår tilogmed Goodfellas med denne mener jeg. Det er aldri kjedelig, personene er spennende, slutten genial, men føler at alt kom for fort. Her kunne Scorsese iallefall gått for en til ved å ikke tatt med slutten i denne, og latt oss bli bedre kjent med personene. Og I'm shipping out to Boston av Dropkick Murphus passer så utrolig godt i denne filmen, så det er en fryd hver gang denne tittelsangen kommer. Oscar til Leo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå