akristina92 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei. Jeg lurer på om jeg skal invistere i en bærbar PC. Den skal helst være rimelig billig (rundt 6,000), men alikevel gi grei ytelse. Jeg vil ha noe en kan spille spill på. Da snakker jeg ikke om nye spill som HL2, F.E.A.R. og så videre, men litt (kanskje en del) eldre. Wi-Fi (vet ikke om det er det rette "ordet", men det jeg mener er i alle fall at jeg vil ha innebygd støtte for trådløst nettverk på den) må den nesten ha. Så, hva er den grei bærbar PC for spilling av eldre spill, surfing på internett og film-seing til helst under 6,000? Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Er det ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er det ingen som har peiling? 6722472[/snapback] Jeg tror faktisk ikke du får en pc til under 6000,- som klarer å dra de spillene du nevner. Kjøpte akkurat en pc til dama, ligger vel på posten og venter på henne nå tenker jeg. http://pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=1...73X134471091850 Det er den pc`n som jeg tror du får mest for pengene nå om dagen. Ihvertfall av det som jeg har sett. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har da ikke nevnt noen andre spill enn de jeg utelukker. Da snakker jeg ikke om nye spill som HL2, F.E.A.R. og så videre, men litt (kanskje en del) eldre. Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hehe sorry for den, jeg leste litt feil der tror jeg! bare å beklage men trodde du sa at du ville spille spill som FEAR og HL2. Kommer sikkert noen andre med noen litt mer fornuftige forslag en mitt... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå