Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer TravelMate 8200, blåskjermer og diverse feil

Anbefalte innlegg

Ja.

Jeg har en Acer TravelMate 8200. Det hadde seg slik at en uke etter at jeg fikk laptopen hadde den fått no spyware som gjorde at norton antivirus kræsjet og nektet og oppdatere seg.

Nå sliter pc'en virkelig, og den har en tendens til å få diverse blåskjermer og restarte. noen av disse feilene er irql feil, pfn-list error, og diverse andre feil.

Jeg fikk selvfølgelig ikke med noen windows xp professional cd med laptopen, så jeg får bare brukt recovery. Har testet det, men når den var ferdig recovered, så hadde jeg den samme feilen som før recoveryen. Jeg har nå hatt denne laptopen i snart to uker, og har egentlig brukt den mest til å reinstallere seg selv, og hatt det moro å se på hvor ustabil den er.

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få den til å slutte med disse irriterende blåskjermene, og er det noen andre som har lignende erfaring med acer-laptoper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har den fått flere feil.

Den gir nå beskjed under windows oppstart, at den ikke klarer å intialisere explorer.exe, rundll32.exe, acervcm.exe, svchost.exe og enda flere.

etter at jeg har trukket på ok på hver og en av programmene, rundt en 10 forskjellige stykker så kommer de tilbake i prosesser og fungerer fint, men det er ganske irriterende. Og pc'en holder fortsatt på å skru seg av med jevne mellomrom. pfn-list error og irql error er de vanligste.

hvis noen kan hjelpe til hadde det vært flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...