M-J Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 er det nå det kan være lov og si "eid"? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Aldri har jeg sett slik ydmykhet. Så vi kan vel si EID ja Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Han nærmest bønnfaller leserne om å ikke forlate itavisen. Ja, han er EID! Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Vi er jo fortsatt til for dere, kjære lesere. Om dere forlater oss har vi ikke en gang råd til å gå en ny, dyr designrunde. Så please... Så han trygler nå... Vel, det er litt for sent for det. Om ITavisen hadde vært litt mer brukerorientert, hadde de opprettet en test-side for det nye designet, og latt brukerne kritisere det. Men det er det litt for seint for nå. Det er kun et sitat som kommer opp i huet mitt når jeg leser Tore's svar: Yeah you got spirit kid, I'll give you that. More than your old man anyway. In the joint Chill told me about the night he killed your parents. He said your father begged for mercy. Begged. Like a dog. Endret 21. august 2006 av parallax313 Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Herregud dette må jo være en spøk - sjekk designet på 'speedometeret' deres nå En slik stil hadde kanskje vært knalltøff hvis den var helt gjennomført (skikkelig retro tilbake til nettets tidlige dager), men det er det jo ikke. (Og nei; det er ikke ødelagt fra min side når jeg tok screenshotet - det ser faktisk slik ut...) Endret 21. august 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Det er en av det værste design eg ha sett i det siste på framsida deira Endret 21. august 2006 av Neddo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har faktisk sett bedre sider på Piczo.com, laget av brukere som er finere enn ITavisen, med tanke på fargevalg o.l. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Tør jeg be om at dere gir oss litt tid? Og at dere tror meg på at dette ikke var vondt ment? Det er jo forsåvidt greit mener jeg. For meg er det verste at reklamen glir inn overalt og vanskeliggjør et skille mellom det som er artikler og det som er reklame. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Må si meg enig i de fleste her (tror jeg) orket ikke lese alle, har jo tross alt lest igjennom forumet på itavisen Jeg trodde ikke mine egene øyner og trodde ie7 hadde gått helt bananas, så etter noen minutter da jeg vurderte og prøve firefox så jeg at det sto itavisen hadde fått seg nytt design. Jeg ble litt da, Håper de for guds skyld ikke lar det være sånn lenge, tror ikke jeg har lest en positiv kommentar om nye itavisen altså. Endret 21. august 2006 av Goodall Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg fikk faktisk vondt i øynene . Var nødt til å skru ned lysstyrken på skjermen nesten helt ned før det ble sånn ca. ok for øynene mine. På artikkelene var det ikke så mye reklame, så det er vel best å bruke RSS. Finnes det nettlesere som ikke støtter CSS? De som bruker det har uansett lite å se frem til i fremtiden med mindre de ser på Frontpage sider... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Om dere forlater oss har vi ikke en gang råd til å gå en ny, dyr designrunde. Så please... De trenger ikke bruke en krone, bare gå tilbake til den forrige designen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Herregud dette må jo være en spøk - sjekk designet på 'speedometeret' deres nå En slik stil hadde kanskje vært knalltøff hvis den var helt gjennomført (skikkelig retro tilbake til nettets tidlige dager), men det er det jo ikke. (Og nei; det er ikke ødelagt fra min side når jeg tok screenshotet - det ser faktisk slik ut...) 6720380[/snapback] BLING BLING EDITION! :!: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 rett og slett det værste jeg har sett Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg slutter meg til massene og sier meg enig i at det nye designet til itavisen er smakløst, stressende og stygt Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jaja, de har hvertfall (TYDELIGVIS) forsøkt å lage noe EGET denne gangen fremfor å sette bort oppgaven til et annet firma Om det er noe de skal ha skryt for, er en annen sak ;D Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) jaja, de har hvertfall (TYDELIGVIS) forsøkt å lage noe EGET denne gangen fremfor å sette bort oppgaven til et annet firma 6723649[/snapback] De har ikke laget noe eget, det er da et annet firma som står ansvarlig for designet, Mediafront? Endret 22. august 2006 av parallax313 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Syns litt synd på han jeg nå . Stakkar mann da, kanskje itavisen.no går til der hvor peppern gror Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 ITavisen.no - "Se og Hør" for it. Bytter de tilbake til det gamle designet/fikser opp på det nye kommer jeg til å lese der igjen ... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tja. Hva faen er det de holder på med? Greit nok at designet er jævlig, men de trenger da for faen ikke lage sider som er flere megabytes store? Det finnes faktisk personer som fremdeles har oppringt internett. Har snart lastet ned 3 mb med data og siden begynner knapt å nærme seg ferdig lastet. Skjærpigs for faen! Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Håper det er i konstruksjonsfasen e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå