Mr.Anki Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 jeg likte det gammle mye bedre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 fy f, jeg boikotter siden heretter.. ENDA mer reklame. Og flash reklame, HUFF. Lenke til kommentar
roht Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Itavisen var ein grei side det, sjølv med utruleg mange artiklar som hadde skriveleifer. Men med det nye "designet", uff nei fargekombinasjonen var heilt for jæv***. Itavisen halter...sterkt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Webdesignerne i Mediafront og staben i vårt forlag Aller Internett har jobbet med «nye» ITavisen helt siden i fjor høst. Nå er vi endelig klare til å presentere resultatet for alle våre lesere. Dette er utrolig, de har jobbet nesten 1år med dette desginet og får til noe så forferdelig? dette må jeg si er dårlig, likte ikke dette. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 RÆVA... Er innom ITAvisen daglig, men nå er det nesten ikke vits i, alt er uoversiktlig og rotete. Huff, gamle var tusen ganger bedre. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Uff.. har jo blitt mykje verre enn det allerede var! Og ja, det er utrulig å prestere å bruke 1 år på å lage ett så elendig design! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg personlig forventet da et design som var en god del ganger bedre enn dette, det er utrolig hva de de har fått gjort på 1år, lurer på hvor "aktivt" de har gått inn for å gjøre siden mest mulig uleselig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg personlig forventet da et design som var en god del ganger bedre enn dette, det er utrolig hva de de har fått gjort på 1år, lurer på hvor "aktivt" de har gått inn for å gjøre siden mest mulig uleselig 6717596[/snapback] ..Og pressa inn mest mulig reklame. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Med uleslig legger jeg da automatisk inn reklamen. Greit nok de tjenr sikkert fett på å gjøre det slikt, men jeg tviler veldig sterkt på at de tjener flere lesere på dette Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg var innom en tur i morges, men ble så desorientert og følte meg i en lakris verden. Så jeg klikka meg fort ut. Siden har rett og slett blitt dritt. Beklager ITavisen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Fy faen så mye reklame :O Så jo nesten ikke forskjel på hva som var reklame og siden, der kan man trykke mye feil ja... Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Værste jeg har sett! Jeg var en trofast leser av mange av artiklene dems, men ikke nå lenger. Ser ut som de har leid inn en 10 åring til å sette opp siden. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Men viktigst av alt: Vi skal fortsatt være Norges største, mest relevante og mest leservennlige IT-nettsted. Haha. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ja, dette designet kan ikke akkurat bidra til påstanden, mest leservennlige IT-nettsted. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 jeg sier bare goddammit, er det mulig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Skrekkeleg design, gir meg dårlige minner om Arngren. Nokre sitat frå artikkelen: Viktigst er det likevel at vi nå prioriterer og synliggjør nyhetene på en annen måte enn før. Mens alt tidligere kunne synes like viktig, vil du nå tydeligere vil se hvilke saker vi prioriterer og mener er viktige i IT/spill/digitalverdenen. Så du synleggjer ein nyhet ved å presse inn blinkande reklame i gigaformater på 70% av sida? Men viktigst av alt: Vi skal fortsatt være Norges største, mest relevante og mest leservennlige IT-nettsted. Eit fint mål dette, men kvifor då lage eit elendig design som gjer det vansklegare å halde seg fokusert på og i det heile tatt finne artikkelen? Nei, ITAvisen er ikkje noko eg besøker ofte. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Dette er helt håpløst, mediafront bør skjemmes om de tar penger for dette oppdraget. Selv om de har jobbet med dette siden i fjor hlst, har de glemt å sette fokus på det aller viktigste. Den elendige kildekoden gjør nettsiden utilgjengelig for grupper med nettlesere uten støtte for stilsett, og tekstformateringen/typografien ser ut som den er laget på fem minutter. Jeg gremmes. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg stemmer for å forfatte en saklig mail til ITavisen fra diskusjon.no, norges største nerdeforum burde ha litt tyngde i denne saken. Dessuten virker det som om de fleste er enige hva design og oversiktlighet angår... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Den gamle stilen var mye bedre enn dette skvipet som vi har nå.... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg stemmer for å forfatte en saklig mail til ITavisen fra diskusjon.no, norges største nerdeforum burde ha litt tyngde i denne saken. Dessuten virker det som om de fleste er enige hva design og oversiktlighet angår... 6718211[/snapback] Gjerne med en link til denne tråden, så de kan lese hva brukerne, de som faktisk skal benytte seg av ITavisen.no, synes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå