Nitrius Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Hvordan er MK på den skolen egentlig? Sitter her uten skole, gikk MK GK på bjerke ifjor, men kom ikke inn iår, noe som jeg ikke er helt glad for. Så fikk tilbud om plass på sogn, men føler ikke helt får å gå på den skole, hørt om så mye rart som skjer der, og jeg vil helst gå på en skole jeg trives på. Så derfor lurer jeg på om noen folk har erfaring med sogn? Er uansett uten skole nå så lenge jeg ikke har flaks og noen ikke møter opp på bjerke får slik jeg har fortstått det står man fortsatt på venteliste selv etter skolen har startet. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. tips? Endret 21. august 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Nux Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du, fikk du svar? er sogn en bra skole? Lenke til kommentar
Nux Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvordan er MK på den skolen egentlig? Sitter her uten skole, gikk MK GK på bjerke ifjor, men kom ikke inn iår, noe som jeg ikke er helt glad for. Så fikk tilbud om plass på sogn, men føler ikke helt får å gå på den skole, hørt om så mye rart som skjer der, og jeg vil helst gå på en skole jeg trives på. Så derfor lurer jeg på om noen folk har erfaring med sogn? Er uansett uten skole nå så lenge jeg ikke har flaks og noen ikke møter opp på bjerke får slik jeg har fortstått det står man fortsatt på venteliste selv etter skolen har startet. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. tips? Så? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Dette er jo år og dag siden Men nei, var heldig å fikk plass på Bjerke igjen på den tiden, så har null peiling på hvordan sogn er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå