int20h Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Flere MacBook-brukere har problemer med overopphetede og bråkete maskiner. Apple har lagt ut en firmware-oppgradering som skal løse dette. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 æsj... da mister man jo muligheten til å steike egg jo Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det med overopphetede maskiner (ivertfall den med eggstekinga) var feilproduksjon på batteriene, jeg hadde en slik en som jeg ikke kunne ha på fanget fordi den var så varm. Fikk nettopp nytt batteri av Apple og maskinen er ikke på langt nær så varm lengre. Men at den er litt varmere enn vanlig er jo forsåvidt sant da... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det er da ikke så lenge siden Apple laget reklamevideoer der de latterliggjorde andre pcer blant annet fordi de ofte restartet seg selv. Uansett så er det bra at det ser ut til å være forbedret nå. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det er da ikke så lenge siden Apple laget reklamevideoer der de latterliggjorde andre pcer blant annet fordi de ofte restartet seg selv. Uansett så er det bra at det ser ut til å være forbedret nå. 6717621[/snapback] Har brukt Windows 3.1X, 95, 98, ME, NT, 2000, XP, 2003 (server) og Har brukt OS X i snart 4 måneder. OS X har låst seg 1 gang slik at jeg måtte restarte maskina, eneste som klikker i OS X er programmene, og det er ikke Apple sin feil men de som utvikler programmene. Så det er helt sant at OS X ikke klikker så ofte som Windows, har faktisk aldri vert borti noen operativsystemer som er like ustabile som Windows, alle UNIX systemer jeg har brukt er mere stabile (så lenge du klarer å installere de riktig ). Lenke til kommentar
robstr Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det er da ikke så lenge siden Apple laget reklamevideoer der de latterliggjorde andre pcer blant annet fordi de ofte restartet seg selv. Uansett så er det bra at det ser ut til å være forbedret nå. 6717621[/snapback] Har brukt Windows 3.1X, 95, 98, ME, NT, 2000, XP, 2003 (server) og Har brukt OS X i snart 4 måneder. OS X har låst seg 1 gang slik at jeg måtte restarte maskina, eneste som klikker i OS X er programmene, og det er ikke Apple sin feil men de som utvikler programmene. Så det er helt sant at OS X ikke klikker så ofte som Windows, har faktisk aldri vert borti noen operativsystemer som er like ustabile som Windows, alle UNIX systemer jeg har brukt er mere stabile (så lenge du klarer å installere de riktig ). 6717971[/snapback] Vell alt som er basert på UNIX er jo garantert bra det som er laget ut av noe bra, kan jo bare bli bedre Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Vell alt som er basert på UNIX er jo garantert bra det som er laget ut av noe bra, kan jo bare bli bedre 6720623[/snapback] Du har et poeng der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå