miCro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Bedre presenterte versjoner av bildene kan ses her og her. Flotte å se på, men pga av løse tråder svei det godt i ansiktet når jeg kom opp fra dykket gitt. :---] Endret 21. august 2006 av miCro Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Dette var uvante saker. Gode undervannsfoto er ikke hverdagskost. Spesiellt det siste fallt i smak. Enkelt behagelige toner. (nesten litt bizarrt i den forstand det minner om et øye røska ut av skallen på en eller annen) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Oi. Virkelig fine bilder, blånyansene i det siste tok kaka Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 utrolig bra.. mye motiver som finnes under havflaten som er verdt å foreviges.. og disse er bare topp. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du har ikke toern i 1280x1024? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Her ju gåo. Veldig hyggelig med positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) fantastisk fint, likte at det ikke var noe annet enn det mørke vannet og maneten... det har var nice.... lurer på om manetene vat hvade gjør eller er, tror jeg hadde vært litt skuffa hvis jeg hadde funnet ut at jeg hadde vært engele klump som svømmer ubevisst rundt (det siste der vet jeg ikke, om de svømmer ubevisst rundt) Endret 21. august 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Dette var sinnsykt kule bilder (sette som bakgrunn)... Fortsett sånn.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Wow. Utrolig behagelige farger. Glassklare (pun intended) bilder. Kan jeg få spørre hvilket kamera du har brukt? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Nydelig, måtte nesten bruke V2 som wallpaper nå ja Orker du å skrive litt om hvordan du tok bildet eller? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Wow. Utrolig behagelige farger. Glassklare (pun intended) bilder. Kan jeg få spørre hvilket kamera du har brukt? 6716219[/snapback] S60, ifølge EXIF-infoen ("Save picture as...", høyreklikk på bildet, velg "Properties" og deretter "Advanced"). Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Wow. Utrolig behagelige farger. Glassklare (pun intended) bilder. Kan jeg få spørre hvilket kamera du har brukt? 6716219[/snapback] S60, ifølge EXIF-infoen ("Save picture as...", høyreklikk på bildet, velg "Properties" og deretter "Advanced"). 6716417[/snapback] Hvilket tilleggsprogram må en ha for å se exif-infoen ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Hvilket tilleggsprogram må en ha for å se exif-infoen ? 6716524[/snapback] Du trenger ikke noe tilleggsprogram. Når du ser på egenskapene til bildet, velg fanen "Sammendrag" og trykk på "Avansert". Opera kan forøvrig lese exif-filen til jpg-bilder. Orker du å skrive litt om hvordan du tok bildet eller? Begge bildene ble tatt på ca. 5-6 meters dyp på en dykkeplass som heter "Renna" rett utenfor Risøya. Nå jeg tar slike bilder må jeg ha kameraet på manuell, hvor jeg på forhånd har stillt inn kameraet slik at denne typen bilder blir brukbare. Blittzen er stillt så svakt det går an å få den for å forhindre at den lyser opp alt for mange partikkler og skaper forstyrrelser i bildet. Deretter starter redigeringen. Begge disse bildene er justert ganske kraftig med levels. Jeg har også brukt et støyfjerningsfilter samt skarpet opp selve maneten en smule. - Takk igjen for hyggelige kommentarer folkens! Bedre presenterte versjoner av bildene kan nå ses her og her. Endret 21. august 2006 av miCro Lenke til kommentar
.com Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 nydelig, likte best det siste med den fine blåfargen på trådene Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 jøss, jeg som var på padletur rundt risøya i forrige uke. det var jo nesten ingen brennmaneter der i år...du må ha hatt litt flaks som fant denne Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 kjempe fine bilder . Du greier ikke å fikse det i 1680 x 1050 ? Fin bakgrunn Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Wow! Kjempe flotte bilder. Bilde nr 2 er min favoritt. Likte godt fargene og den kontrasten til den mørke bakgrunnen. Får følelsen av at maneten svever i "intet"... Som en planet i verdensrommet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 utrolig spesielle og fine bilder.. nesten litt film plakat / platecover stemning over de syntes jeg Lenke til kommentar
pixarno Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kjempefine bilder! Digger også disse skapningene og tenkte jeg skulle legge ut noen av mine bilder fra i sommer. Mulig jeg kupper denne tråden nå altså... Det er ikke meningen. Wall om noen vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå