Fox9 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ja i dag var dagen jeg skulle begynne på vidergående. Men det ble d ikke noe av fordi jeg våknet opp med en jævlig Kink i nakken. Jeg kan kun se til høyre så ligger å skriver med mobilen siden jeg ikke kommer meg hit til dataen. Er det noen som har kjerringråd mot Kink? Bruker allerede skjerf. Jeg holder snart ikke ut lenger Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er det ikke sånn at man må møte opp første skoledag på videregående for å få plassen? Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Jo men ringte skolen så får beholde plassen... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ok, beklager at jeg ikke har noe råd nok kink. Det går over av seg selv. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Ja nå kan jeg faktisk flytte hode noen mm lenger mot venstre. Hehe Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Bare sleng over huet og håp på det beste Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hold nakken varm og prøv forsiktig(FORSIKTIG) å tøye litt på nakken. Ta smertestillende, og sats på at tiden vil hjelpe! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) jeg stod på snowboard med kink i nakken en gang. Men etter at jeg hadde tryni noen ganger gikk det over, som om jeg hadde knekki opp noe! Konklusjon: På med snowboard og lek på plenen! Endret 21. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Hold nakken varm og prøv forsiktig(FORSIKTIG) å tøye litt på nakken. Ta smertestillende, og sats på at tiden vil hjelpe! 6716347[/snapback] JEg kom selv på den ideen for et par timer siden og nå har jeg lugget og tøyd og kan snu hodet til andre siden igjen (jeg snudde hodet til det gjorde vondt så holdt jeg det punktet til smertene gikk over før jeg fortsatte, denne metoden var smertefull men effektiv) Men nakken er enda helt forjævlig, men går nok over etter en stund, Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Få noen til å massere nakken din, det gjør jævlig vondt, men det hjelper Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hold nakken varm og prøv forsiktig(FORSIKTIG) å tøye litt på nakken. Ta smertestillende, og sats på at tiden vil hjelpe! 6716347[/snapback] JEg kom selv på den ideen for et par timer siden og nå har jeg lugget og tøyd og kan snu hodet til andre siden igjen (jeg snudde hodet til det gjorde vondt så holdt jeg det punktet til smertene gikk over før jeg fortsatte, denne metoden var smertefull men effektiv) Men nakken er enda helt forjævlig, men går nok over etter en stund, 6716482[/snapback] Du er nødt til å være tålmodig, det går seg til! Masser godt mens du holder på, så vil det løsne. vaslutt med en dampende varm dusj og masser da også... Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Hold nakken varm og prøv forsiktig(FORSIKTIG) å tøye litt på nakken. Ta smertestillende, og sats på at tiden vil hjelpe! 6716347[/snapback] JEg kom selv på den ideen for et par timer siden og nå har jeg lugget og tøyd og kan snu hodet til andre siden igjen (jeg snudde hodet til det gjorde vondt så holdt jeg det punktet til smertene gikk over før jeg fortsatte, denne metoden var smertefull men effektiv) Men nakken er enda helt forjævlig, men går nok over etter en stund, 6716482[/snapback] Du er nødt til å være tålmodig, det går seg til! Masser godt mens du holder på, så vil det løsne. vaslutt med en dampende varm dusj og masser da også... 6718634[/snapback] Ja får hoppe i dusjen nå og se om det løsner litt da Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dagene etter at jeg knakk deler av nakken, følte jeg det slik Det var ikke godt i det hele tatt, og andre mann slapp unna uten skader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå