Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kink i nakken

Fox9

Anbefalte innlegg

Ja i dag var dagen jeg skulle begynne på vidergående. Men det ble d ikke noe av fordi jeg våknet opp med en jævlig Kink i nakken. Jeg kan kun se til høyre så ligger å skriver med mobilen siden jeg ikke kommer meg hit til dataen. Er det noen som har kjerringråd mot Kink? Bruker allerede skjerf. Jeg holder snart ikke ut lenger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hold nakken varm og prøv forsiktig(FORSIKTIG) å tøye litt på nakken. Ta smertestillende, og sats på at tiden vil hjelpe!

6716347[/snapback]

JEg kom selv på den ideen for et par timer siden og nå har jeg lugget og tøyd og kan snu hodet til andre siden igjen (jeg snudde hodet til det gjorde vondt så holdt jeg det punktet til smertene gikk over før jeg fortsatte, denne metoden var smertefull men effektiv) ;)

Men nakken er enda helt forjævlig, men går nok over etter en stund,

Lenke til kommentar
Hold nakken varm og prøv forsiktig(FORSIKTIG) å tøye litt på nakken. Ta smertestillende, og sats på at tiden vil hjelpe!

6716347[/snapback]

JEg kom selv på den ideen for et par timer siden og nå har jeg lugget og tøyd og kan snu hodet til andre siden igjen (jeg snudde hodet til det gjorde vondt så holdt jeg det punktet til smertene gikk over før jeg fortsatte, denne metoden var smertefull men effektiv) ;)

6716482[/snapback]

Du er nødt til å være tålmodig, det går seg til! Masser godt mens du holder på, så vil det løsne. vaslutt med en dampende varm dusj og masser da også...

Lenke til kommentar

6716347[/snapback]

6716482[/snapback]

Du er nødt til å være tålmodig, det går seg til! Masser godt mens du holder på, så vil det løsne. vaslutt med en dampende varm dusj og masser da også...

6718634[/snapback]

Ja får hoppe i dusjen nå og se om det løsner litt da ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...