Zoid_ Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er det noen her som kan si meg om en nedlastbar temperatur checker for CPUer? Har : abit kx7-333r xp2200+ begynner å bli litt kjedelig å gå inn i biosen hver eneste gang... Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 søk etter Motherboard monitor Lenke til kommentar
oddne Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Anbefaler MBM. Du finner den på http://mbm.livewiredev.com/ BTW: Bruk søkfunksjonen i forumet. O Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Syns Hardwaremonitor pro er ekselent. Viser alle nødvendige opplysninger i et lite vindu. http://www.hmonitor.com/ Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg bruker MBM på alle maskinene mine og er godt fornøyd. Den overvåker: TEMP (cpu og system) RPM på vifter VOLTAGE fra psu Hvis du i tillegg installerer et ekstra program (ShutDownNow, linken finner du på MBM hjemmsiden) så kan du stille inn maks temp, minimum RPM, etc for å trigge en alarm. Hvis alarmen går så skrur MBM/SDN av maskinen etter 10 sekunder. På serveren min har jeg i tillegg satt MBM opp slik at den sender meg en e-mail (til hjemmemaskinen) med info om alarmen og en rapport over de 10 siste målingene + at den hvert minutt oppdaterer en HTML side på webserveren med denne loggen. Ganske genialt :smile: eneste bakdelen med MBM er at jeg synes den tar litt mye systemressurser, derfor disabler jeg den på dagtid (Kontortid, når serveren blir max belastet) NB! les installasjonsveiledningen, så får du mer utbytte av programmet. Lenke til kommentar
Zoid_ Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Jess ! takk folkens , nå har jeg hele pakken i et lite vindu ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå