kyrsjo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Noen som har denne avisa? Og i tillegg gidder scanne og sende meg artikkelen som stod der om Sommerskolen i realfag, kansje med bilder av noen 9. klassinger som bygget solcellebiler? Jobbet der så vil gjerne lese artikkelen, men har ikke aftennummeret til aftenposten selv, og finner det ikke på web... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kanskje den snart dukker opp her Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Virker ikke som de legger ut Aften-saker på nett. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Jeg scanner nå, stay tuned in B-flat... Here we go.... Og fjernet igjen grunnet nevnte årsaker. Det tenkte jeg faktisk ikke på, og skulle egentlig ha sendt dette på PM i utgangspunktet. Endret 23. august 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Søte barn, kyrsjo, håper du fikk mange telefonnummer. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Heh. Takk for at du la dem ut, men det er kansje en idé å ta dem ned igjen mtp. opphavsrett, personvern etc. (ser folka ligger med fult etternavn i de bildene der). Så det ikke blir liggende oppe for "evig og alltid". Endret 23. august 2006 av kyrsjo Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Takk for at du la det ut og for at du tok det bort. God lesning Var ikke meningen å høres gretten ut i forrige post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå