Abnegation Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Iron Maiden kommer ut med nytt album om kun noen få dager, og av den anledning har de lagt ut to nye sanger som kan høres fra hjemmesiden dems (står under latest maiden news) Hva synes dere om sangene? og hva slags forhåpninger har dere til selve albumet (som forøvrig skal hete A Matter of Life and Death) Endret 21. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 jeg har veldig store fårhåpninger synes begge sangene høres lovende ut hittil *glede seg til november og Maiden i Valhall* de spiller sikkert noen av de nye sangene på den konserten. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 De som vil få tak i albumet tross fansen som røsker du ut av hyllene som om det skulle være sjokolade under Andre Verdenskrig, kan forhåndsbestille det på cdon. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 jeg har veldig store fårhåpninger synes begge sangene høres lovende ut hittil *glede seg til november og Maiden i Valhall* de spiller sikkert noen av de nye sangene på den konserten. 6715282[/snapback] *glede seg også til november og Maiden i Valhall!* Og uka før er det unholy Alliance i spektrum! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 oh, det kan bli spennende Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det er nok til glede for fansen ja. Ikke hver dag så store band kommer ut med plate. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hørt på 3 av sangene og må si det har blitt tyngre musikk fra maiden Savner litt av de gode gamle introene og de melodiske soloene Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Forhåndslytting av plata i baren oppe på Garage, Bergen førstkommende torsdag. Lenke til kommentar
Edel Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Hvis alle sångene er lik de som man hørde, dette albumet blir en av de beste fra Maiden... Åh, eg vil få det 25.august... Endret 22. august 2006 av Edel Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 De som vil få tak i albumet tross fansen som røsker du ut av hyllene som om det skulle være sjokolade under Andre Verdenskrig, kan forhåndsbestille det på cdon. 6715298[/snapback] Husker dance of death plata....da var jeg en av de 5 første i trondheim å skaffe den:P da fikk jeg med t-skjorte med limited editon nr 356(eller noe:P) på Lenke til kommentar
Edel Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det er mitt !! Det er mitt ! Her, i mine hender ! Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Fikk akkurat brodern til å bestille limited edition pluss singelen for meg på cdon, synd jeg ikke kan bestille der før på noen måneder Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Fikk akkurat brodern til å bestille limited edition pluss singelen for meg på cdon, synd jeg ikke kan bestille der før på noen måneder 6741819[/snapback] Du kan jo bestille selv om du er under 18 da. Selv er jeg ikke så veldig spent på denne skiva, var det for en stund siden men den Benjamin sangen gjorde så jeg mistet omtrent all interesse for skiven. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ble egentlig litt skuffet da jeg så at de skulle komme med nytt album nå. Skal på konserten dems i November, og vil svært gjerne høre alle de gamle slagerne Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ble egentlig litt skuffet da jeg så at de skulle komme med nytt album nå. Skal på konserten dems i November, og vil svært gjerne høre alle de gamle slagerne 6746350[/snapback] Da burde du vært i Spektrum i fjor. Early Days Tour. Bare de 4 første skivene. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ja, veit. Fikk dessverre ingen med meg da. Får ta til takke med årets konsert De kommer sikkert til å spille de mest kjente uansett.. Tror dere ikke? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Alle band drar da alltid gamle slagere. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Alle band drar da alltid gamle slagere. 6746374[/snapback] Ikke alle F.eks. In Flames (mitt favorittband) spiller ikke så veldig mange gamle sanger på konserter, men det kan være like greit da det er alt for mange gitarer til at det kan bli like bra live som på cd hehe. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 høres bra ut det her syns ofte at maiden har en tendens til å bli masete i lengden, men disse sangene var hvertfall i det *gleder meg til konserten jeg også* Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Håper så inderlig dette albumet blir enda bedre en Dance of Death det albumet er det beste Maiden har laget i nyere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå