frostbitten Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg står som regel opp slik at jeg akkurat får tid til diverse hygiene og rulle en røyk Røyker i bilen på tur til jobb og spiser som regel noen knekkebrød der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Isbilen: Helgefrokost blir jo noe helt annet 6761835[/snapback] Hvem sa noe om helg? EDIT: Hadde meg nettopp både egg og bacon til frokost. Endret 29. august 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Spiser frokost ja. Egentlig jævlig vanskelig å tygge gammelt tørt brød om morran, men med litt ekstra drikke går det som vanligvis bra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, jeg spiser alltid frokost på morgenen. Jeg har aldri matlyst, men hvis jeg ikke spiser, blir jeg dritsulten på skolen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvem sa noe om helg? EDIT: Hadde meg nettopp både egg og bacon til frokost. Jeg sa noe om helg, har ikke tid til å lage egg, bacon og brød osv. på en hverdag Og, når ble nattmat det samme som frokost? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 off..hater å spise frokost . fordi jeg ikke klarer..med mindre det er noe som er lett å spise . men mamma skal alltid ha meg til å spise asfaltbrød . sånt veldig tungt og grovt brød Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Regnes en godmorgenjoghuuurt i første time som frokost? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Liker ikke å spise frokost, men presser no nedpå en shake og to grove skiver hver morgen. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 er ikke ofte jeg spiser forkost, jeg må ha litt tid på meg hvis jeg skal ha i meg noe mat med det er jo litt koselig også å ha god tid å kan bruke lang tid å lage kaffe og noe mat mye bedre enn å hogge innpå å stresse med maten, det går ikke... men ofte finner jeg ut jeg heller vil sove en halvtime lengre å la være å spise frokost ikke altid like lett å stå opp klokka 5 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Vel, spiser vel frokost når jeg har tid. Vanligvis forsover jeg meg og må sprinte ned til bussen. Har jeg tid til frokost da? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Spiser alltid frokost, men er ikke så mye. Blir somregel en skive med et eller annet kjedelig pålegg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Storsett aldri nei... Et eller annet eple på bussen kanskje. Vet jeg burde, men gidder ikke. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Så godt som aldri, med mindre jeg er veldig sulten, noe som er sjeldent om morran. Orker rett og slett ikke tvinge i meg mat da, venter heller noen timer, selv om det er skole osv., og spiser i en pause da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Og, når ble nattmat det samme som frokost? 6763134[/snapback] Se når innlegget ble redigert. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Til dere som ikke eter frokost så vil jeg si en ting Om 10 år vil dere se så feite ut at dere ligner på noen amerikanere ;D Bare fordi dere ikke spiste frokost slik at forbrenningen starter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå