ostenxx Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Pc'en min er merkelig for tiden. Den er så lunefull og rar, og jeg har følelsen av at det skyldes lykortet(Creative SoundBlaster Live 5.1). Har installert Battlefield 1942 og det hakket noe jævlig med AMD Athlon 1.3 GHz, GeForce 4 MX 440 og 640 SDram. Stillte ned grafikkdetaljene men det hjalp lite. Stilte deretter ned detaljen i lyden sammen med samplingsfrekvensen o.l. Da gikk spillet glatt som bare det. Etterhvert bestemte jeg meg for å stille opp grafikken på absolutt full guffe; av en eller annen grunn gikk spillet glatt og grafikken var nydelig. Hva er det med lydkortet? Sinker den ned maskinkraften hvis du setter lyddetaljene på fullt? Finnes det alternativt kort som passer bedre for spill? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har du prøvd med en oppdatert driver til lydkortet ditt. Men har sett at det er en del som har hatt problemer med Battlefield 1942, Så du burde se om det er kommet en oppdatering til spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå