b-real Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei Har tenkt å starte ihopen en PayPal-ordning på dette forumet så jeg lurte på om rett og slett om at det var mulig å lage en logo for dette prosjektet. For jeg har ikke fjerneste snøring hvor man skal begynne på å lage en logo. Og siden det er for brukerene så har man selvsagt tenkt å gjøre en kåring av signaturen som kommer til å bli brukt i donor-threaden. Det jeg ser for meg er selvsagt noe i kombinasjon med hardware.no logoen som ser litt..stil over rett og slett og at man ser at det er lagt tid bak den Er kravstor ja, vet det, dog vil bare se om dere klarer å forbause meg Mere info om emnet kan du finne her: Prosjekt: PayPal [email protected] Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Lekte meg litt i photoshop jeg Photoshop fil kan jeg gi fra meg om det er interesse for det... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er ikke så god til å lage logo, men jeg prøvde meg: Samtidig hadde det vært greit å vite om det skal stå noe på logoen og kanskje hvor den skal plasserers. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er ikke så god til å lage logo, men jeg prøvde meg: Samtidig hadde det vært greit å vite om det skal stå noe på logoen og kanskje hvor den skal plasserers. 6730822[/snapback] Kul skrift, men står det ikke dohor? eller ser jeg feil? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Kul skrift, men står det ikke dohor? eller ser jeg feil? 6733214[/snapback] så litt ut som det sto dohor ja løsningn kunne vel vært å gjøre streken på N litt lavere Endret 24. august 2006 av NorThy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg tror nok den hadde sett bedre ut uten den cheesy bevel & emboss-effekten som er lagt på, og fikse n og r.. Kjør de to bokstavene like høye og på samme måte som o-ene, så blir det bra Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det ikke greit å ha stor forbokstav også? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skate 4 life sin var stilig Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Får se om jeg ikke kan prøve meg på en seriøs i morgen Endret 25. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
odetu Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Får se om jeg ikke kan prøve meg på en seriøs i morgen 6738976[/snapback] Ikke så ille den der nei Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) kanskje? Forslag til premie: Custom forumtitle eller retten til å ha 5-linjers sig Endret 26. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Her er mine, dog kanskje ikke sa profesjonelt som man vil ha det. Skal lage flere. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Slttet noen poster som var OT og svar på disse. Er det ingen som hade gode logo forslag her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå