dysfunctional Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg ville iallefall ikke donere - treg/ingen bytte av brukernavnet mitt.6722943[/snapback] Helt opp til deg det Jeg ville iallefall ikke donere - treg/ingen bytte av brukernavnet mitt.6722943[/snapback] Enig med den. Søkte før sommerferien.6722989[/snapback] Skal purre på admins. 6723623[/snapback] Takk 6772833[/snapback] Snøft, du har fått bytta nick, men ikke jeg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ok, folk missforstår tydeligvis det jeg prøver å gjør her fullstendig. Dette er noe som jeg som bruker har lyst til å gjennomføre, det er ikke hardware.no som tigger etter penger. Det er jeg som bruker som har lyst til at resten av brukerene kanskje kan være med på et eller annet, donere noen kroner og være med på trekningen av et eller annet,(...)6751483[/snapback] Som et lotteri altså ? noe ala det ok.no gjorde med kronerullingen sin. 6751483[/snapback] Hmm..jeg er litt rusten, husker du hvem som vant hva i den trekningen ? Hvem vet, kanskje det er heldig vinner som enda ikke har fått premien sin ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette minner meg veldig om en kronerulling jeg startet (mener jeg) til overklokking.no en gang i tiden. Foreslo også brukertester tilbake i 2002 før de kom på forumet. Hadde alle bare hørt meg meg in the first place så hadde det vært slik allerede og da ville det biltt godtatt av allle de nye brukerne (alle etter 2002). Jeg bruker ikke nettverket lenger ,men er innom og ser litt i søppel en gang i blandt. Vil man se tester ser man på andre sider som har testet produktet. HW.no sine tester er ikke noe bedre enn feks tester på hexus.net (jeg vil heller si at hexus.net ligger et par hakk høyere). Trenger hw.no å teste et produkt er det bare å sende en mail til en webshop. Spørre om å få låne produktet mot gratis PR. Samt at det sendes tilbake etter 1mnd.. Det er det som er vanlig prosedyre. Nemelig at man låner et produkt i 1mnd også skriver test også sender det tilbake. Tull og atter tull Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Har dere fått inn noe så langt ? Endret 25. september 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg