Gå til innhold

Prosjekt: PayPal [email protected]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville iallefall ikke donere - treg/ingen bytte av brukernavnet mitt.

6722943[/snapback]

Enig med den. Søkte før sommerferien.

6722989[/snapback]

Går vel an å forhandle seg fram til at bytting av brukernavn prioriteres litt bedre om du gir forumet en lien donasjon? ;)

Lenke til kommentar

6722943[/snapback]

Helt opp til deg det :)

6722943[/snapback]

6722989[/snapback]

Skal purre på admins.
Lenke til kommentar

6722943[/snapback]

Helt opp til deg det :)

6722943[/snapback]

6722989[/snapback]

Skal purre på admins.

6723623[/snapback]

Oh, kjempeflott :D

Ser ikke bort ifra at det kanskje blir en donasjon.

Hyggelige og blide mods er det beste jeg vet :yes:

Lenke til kommentar
Jeg er i utgangspunktet for det meste som kan gjøre siden bedre, så lenge det ikke er et krav, men valgfritt.

Diskusjon.no er jo det stedet jeg er mest på på internet, og jeg tror det er langt til nestemann

6717106[/snapback]

Samme gjelder her, venner og andre lurer på hva jeg gjør her hele tiden, sier bare at det er nok å gjøre, utrolig mange threads og fine guider å lese!

OnT: Er vel for ung jeg og (18, aight?), men hadde nok donert litt :)

Lenke til kommentar

Altså, hovedsaken er at man får gitt en slant til hardware.no

Siden det er MANGE brukere under 18 år og ikke alle orker å ta bryet med å låne forreldrene sitt kredittkort ol, så blir det opprettet en konto der dere kan sette penger inn via nettbank eller lignende;)

Lenke til kommentar

Må si at jeg ikke helt ser poenget med å donere penger til Hardware.no. IMO har de mer enn nok penger å rutte med, og snylter allerede mer enn nok på brukerne sine.

Men for all del, det er bare til å donere :)

Hadde det derimot vært snakk om donasjoner til moderatorene som tross alt gjør en frivillig jobb (de fleste i alle fall), så hadde jeg forstått det.

Lenke til kommentar
Må si at jeg ikke helt ser poenget med å donere penger til Hardware.no. IMO har de mer enn nok penger å rutte med, og snylter allerede mer enn nok på brukerne sine.

Hadde det derimot vært snakk om donasjoner til moderatorene som tross alt gjør en frivillig jobb (de fleste i alle fall), så hadde jeg forstått det.

6726766[/snapback]

Hva hardware.no bestemmer å gjøre med pengene har man ikke sagt noe om, det skal være helt opp til dem selv.

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å donere en liten slant. Paypal fungerer utmerket, har en Ultima Online freeshard med donasjonssystem satt opp. Jeg veit hvor glad jeg blir når noen tar seg bryet med å sende meg litt gryn for å dekke serverkostnadene for en tjeneste jeg i utgangspunktet tilbyr gratis.

Lenke til kommentar

6726766[/snapback]

Helt enig. For min del blir det helt feil å donere penger til et firma som allerede tjener flere millioner kroner samt også har et millionoverskudd (de hadde iallfall det i 2004 og jeg tviler på at det overskuddet har blitt mindre).
Lenke til kommentar

Det er snakk om at man kanskje skal gjøre prosjektet litt om. At man donerer noen kroner og kanskje er med på å vinne et produkt eller lignende. Dog, forsatt bare et forslag da. For ny forumserver er vist anskaffet og slike ting tviler jeg på at drift trenger midler til;)

Lenke til kommentar

Det blir jo litt kjipt hvis dette går samme veien som kronerullinga på ok.no i sin tid. Jeg synst det ødela hele sjarmen med prosjektet når folk begynte å anklage ok.no for urettferdig trekkning osv.

Jeg mener at pengene som kommer inn i fra donorer på forumet burde brukes til å få liv i overklokkinga igjen. Dette er noe en god del brukere savner, inkludert meg. Det var ingen ting som slo skikkelige prosjekter, som f.eks. Kryokjølt GF 3 kort og Prosjekt billig vannkjøling (dette var vel opprinnelig en forumbruker som skrev/laget denne).

Lenke til kommentar

Jeg liker forumet, men jeg støtter likevel ikke ideen om donasjon for å få et bedre tilbud. Jeg har inntrykket av at forumstyret er en treg instans som ofte ikke er ute etter å høre på brukerene, og når man ser på overskuddet hardware.no har bør det ikke være pengene det står på, men heller viljen.

Lenke til kommentar
Jeg liker forumet, men jeg støtter likevel ikke ideen om donasjon for å få et bedre tilbud. Jeg har inntrykket av at forumstyret er en treg instans som ofte ikke er ute etter å høre på brukerene, og når man ser på overskuddet hardware.no har bør det ikke være pengene det står på, men heller viljen.

6747461[/snapback]

Hvorfor er jeg alltid enig i det fredrikrb skriver? :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...