Solid Edge Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har to bluetooth enheter: En PC(med bluetooth adapter) og en mobil (k700i) begge har en rekkvidde på 10m.... vil d si da at jeg kan stå 10m unna eller 20m lurte litt på dette...tenkte jeg kunne sitt hos naboen og spille av musikk hjemme samtidig... dere skjønner sikkert hva jeg mener når dere ser vedlagt bilde... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Er vel bare å teste, men er vel avhengig av at det ikke er for mye hindringer i veien vell? så da spørs det om du kan sitte hos naboen Innlegg 700 Endret 21. august 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det kommer veldig an på dekningsforholdene. I teorien er det snakk om 10m fra enhet til enhet, men det kan variere voldsomt ut i fra dekningsforholdene og andre faktorer. Verdensrekorden er foreløpig 2125m, riktignok med en noe spesiell antenne. De andre komponentene var et standard PCI blåtannkort og en Sony Ericsson K700i. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 men da stemme vel det jeg tenkte hvis de ikke har trimmet mobilen litt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå