DON-ALD Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Faren min har tenkt å gjøre en investering på å ta en franchise en Narvesen butikk. Så han hadde vel tenkt å ha både meg og broren som ansatt der. Men noe jeg lurer på, er om det er særlig lurt å åpne det? Er det penger å hente? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kiosker kan tjene veldig gode penger, men plassering har alt og si. Og bra plassering koster gjerne en god del i leie... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ja, det kan være pengar å hente - men dei kjem ikkje flytande på ei fjøl. Kjenner både folk som hentar ut ein handfull millionar kvart år og folk som så vidt skraper saman ei industriarbeidarløn. Ironisk nok ligg butikkane mindre en 100 meter frå kvarandre. Plassering og arbeidsinnsats er viktig. Det var visstnok lettare å tene gode pengar på det før (90-talet), men konkurransen er tøffare no. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvis den ligger sentralt ved en jernbanestasjon, midt i byen etc. så kan det være litt å hente. Mange fulle folk på lørdagene som skal ha seg nattmat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå