kjekay Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Hei! Etter at jeg forandra litt på FSB og RAM inne i biosen så kommer det ikke noe beep eller display på skjermen... har prøvd å resette biosen ved å ta ut batteriet og bytte jumpere osv og sånt men til ingen nytte! :S Hva kan det være? Hvordan får jeg satt biosen til default ? :| Endret 21. august 2006 av kjekay Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 JEG FANT UT AV DET!! Den ene ram brikken var defekt, tok dne ut og systemet boota og beepa og alt funka igjen men burde ikke HK'et beepa om ram failure istedenfor å ikke ha gitt noe lyd eller display fra seg i det hele tatt? Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Kjørte først begge brikkene på Single Channel sammen.... så bytta jeg til dual channel ved å sette den ene ram brikken på den andre kanalen på HK'et... funka fint en halvtime så låste oblivion seg og systemet restarta.. så skjedde det som beskrevet i 1. tråd her! Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Prøvd med en annen PSU? kan være det som er problemet ditt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå