YojimboVII Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Tror Dead Rising er kult jeg.Gleder meg mest til TDU uansett 6717014[/snapback] DR skal jeg ha uansett hva andre mener!! TDU ? Og hvilket spill er det? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 kjøpte burnout revenge og må si meg skuffet igrunnen, men det er meg, det er kjøre svinfort og krasje og krasje litt mer. Det er instant action på sekundet, men sikkert gøy for dem som liker det. Dog spille det live er kjempegøy! Vil anbefale Tombraider Legends, herlig adventure spill 6717668[/snapback] Burnout begynner kanskje å bli litt gammalt eller? Bare det samma spillet med bedre grafikk. Jeg kan egentlig ikke si noe da fordi jeg har ikke spilt det til Xbox Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Sagt det sikkert før andre steder og sier det igjen.Skal du ha racing spill anbefaler jeg MotoGP 06. Det er bare helt rått og grafikken er det aller beste jeg har sett på en konsoll. GRAW er også veldig bra 6717696[/snapback] Moto GP ser bra ut ja og kompiser av meg sa de syns det var sinnsykt fett. De sto i en spillebutikk i sverige og spilte det ihvertfall 1 time tror jeg.. hehe :!: Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Sjekk ut demoen av "Fight Night Round 3"... Eneste sportspillet jeg noensinne har likt, og nå er jeg helt hekta! 6717700[/snapback] Jeg har allerede sett demoen. Ser kult ut. Har du sett når Neyo spiller FNR3 ? hehe Endret 21. august 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Noen andre som gleder seg til N3 her?!? Jeg veit jeg gleder meg hvertfall... Og jeg MÅ bare få tak i Gears of war når det kommer Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 TDU ? Og hvilket spill er det? 6717706[/snapback] Test Drive Unlimited Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Gears of War ser überheftig ut. Samme med Just Cause og Saints Row. G.R.A.W og Moto GP er visst de beste spillene der ute for tiden. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 TDU ? Og hvilket spill er det? 6717706[/snapback] Test Drive Unlimited 6717813[/snapback] KKKKKK Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du må bare kjøpe Condemned, det er det beste survival/horror spillet jeg har spillt. Hvem spill?<----<< Gidder ikke å mase om det.... 6715872[/snapback] Enig, vil også anbefale Hitman: Blood Money og Call of Duty 2 om du ikke har fått spilt de enda:p Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) HaterFanboys Enig, vil også anbefale Hitman: Blood Money og Call of Duty 2 om du ikke har fått spilt de enda:p 6717987[/snapback] Jeg har begge spillene. Runda begge Endret 21. august 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Saints Row er konge...kan absolutt anbefale det...last ned og prøv demoen... Fight Night - Round 3 er absolutt det beste bokse spillet der ute..kan anbefales.. Lenke til kommentar
ranger1 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Forresten alle rpg fans N3 :Ninety Nine Nights kommer snart 6714856[/snapback] N3 er vel egentlig ikke et rpg... mer et action spill Egentlig ikke så mange spill jeg synes er veldig bra til xbox 360 enda. Jeg har bare 2, så langt, men har testet mange flere (både demo og fullversjoner). De spillene jeg har er Fight Night Round 3 og Oblivion. Begge spillene kan absolutt anbefales, men det er noen minus med dem synes jeg. Største minus med Oblivion på xbox 360 er at man ikke har tilgang til de mange mods som lages. Og det jeg misliker mest med Fight Night er de klumsete menyene (ikke all verdens problem... menmen). Ellers synes jeg det flommer over med FPS, venner meg aldri til slikt på konsoll (trenger mus og tastatur... ) Det er vel bare 2 spill jeg faktisk gleder meg veldig til: Pro Evolution Soccer Forza Motorsport 2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Test Drive: Unlimited:love: eller Saint's Row. Vent også til Just Cause og Rainbow Six:Las Vegas . Endret 21. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ultimate Test Drive eller Saint's Row. Vent også til Just Cause og Rainbow Six:Las Vegas . 6719125[/snapback] Herre Jemini! Overdose på smileys! Og det heter Test Drive: Unlimited... Noe du burde vite før du roser det oppi skyene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Glemte meg litt, takker. Uansett så er smileyene tegn på hvor godt jeg liker spillene . Endret 21. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 hvis du tenker på et billig spill.. så styr unna amped 3.. det er fett de første 5 timene, men så har du nesten runda det, og det er dårlig.. + at multiplayer delen suger hardt Lenke til kommentar
freke Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Dead or alive 4 er faktisk heller ikke så ille. Jeg får fortsatt grenseløst mye fik (og høyt blodtrykk), men jeg begynner å ane hva "banke vett i" betyr. Mao, det hjelper seg. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 hvis du tenker på et billig spill.. så styr unna amped 3.. det er fett de første 5 timene, men så har du nesten runda det, og det er dårlig.. + at multiplayer delen suger hardt 6720204[/snapback] Ja folk sier det er litt rævva hører jeg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Last ned Texas Hold Em..Gratis i en kort periode.last ned nå før gratis perioden går over..veldig bra laget til kort spill Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hvis du tenker på et billig spill.. så styr unna amped 3.. det er fett de første 5 timene, men så har du nesten runda det, og det er dårlig.. + at multiplayer delen suger hardt 6720204[/snapback] Ja folk sier det er litt rævva hører jeg. 6723082[/snapback] ssx er mye bedre.. de har det lille ekstra som ikke amped har.. amped skal liksom være sannsynlig, men 3'ern er bare helt fucke... man skal redde værden med å stå på snowboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå