Gå til innhold

Forslag til kjøp av Xbox360 spill :D


YojimboVII

Anbefalte innlegg

hvis du tenker på et billig spill.. så styr unna amped 3.. det er fett de første 5 timene, men så har du nesten runda det, og det er dårlig..  + at multiplayer delen suger hardt

6720204[/snapback]

 

Ja folk sier det er litt rævva hører jeg.

6723082[/snapback]

 

 

ssx er mye bedre.. de har det lille ekstra som ikke amped har.. amped skal liksom være sannsynlig, men 3'ern er bare helt fucke... man skal redde værden med å stå på snowboard

6729153[/snapback]

 

 

For meg så har Amped serien, nr 3 i rekken inkludert, alt som SSX ikke har.

Jeg blir rett og slett stressa av det absurde tempoet SSX holder, og er ingen stor fan av at man kan dra 344 spins, 622 backflips og ørten grabs i samme hopp.

Amped 3 er riktig nok mer arcade-preget enn Amped 1, men jeg koser meg like fult med å cruise nedover fjellsidene uten mål og mening.

Faktisk likte jeg spillet aller best de første timene, siden karakteren har lave "skill-points" og bare klarer forholdsvis enkle triks.

 

Storyen er forøvrig bevis nok til å sperre utviklerne inne for omfattende misbruk av narkotiske stoffer :p

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du tenker på et billig spill.. så styr unna amped 3.. det er fett de første 5 timene, men så har du nesten runda det, og det er dårlig..  + at multiplayer delen suger hardt

6720204[/snapback]

 

Ja folk sier det er litt rævva hører jeg.

6723082[/snapback]

 

 

ssx er mye bedre.. de har det lille ekstra som ikke amped har.. amped skal liksom være sannsynlig, men 3'ern er bare helt fucke... man skal redde værden med å stå på snowboard

6729153[/snapback]

 

 

For meg så har Amped serien, nr 3 i rekken inkludert, alt som SSX ikke har.

Jeg blir rett og slett stressa av det absurde tempoet SSX holder, og er ingen stor fan av at man kan dra 344 spins, 622 backflips og ørten grabs i samme hopp.

Amped 3 er riktig nok mer arcade-preget enn Amped 1, men jeg koser meg like fult med å cruise nedover fjellsidene uten mål og mening.

Faktisk likte jeg spillet aller best de første timene, siden karakteren har lave "skill-points" og bare klarer forholdsvis enkle triks.

 

Storyen er forøvrig bevis nok til å sperre utviklerne inne for omfattende misbruk av narkotiske stoffer :p

6729268[/snapback]

 

det er nettopp det som er digg med ssx.. all usansynligheten

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
hvis du tenker på et billig spill.. så styr unna amped 3.. det er fett de første 5 timene, men så har du nesten runda det, og det er dårlig..  + at multiplayer delen suger hardt

6720204[/snapback]

Jeg kjøpte faktisk Amped 3 når det ble gitt ut her til lands, kort tid etter 360en, og jeg spillet det fortsatt. Det er noe ved det veldig åpne gameplayet som gjør at det er et spill jeg kan komme tilbake til og spille dersom jeg har ti-femten minutter til overs - synes det er fint med spill som ikke krever at man investerer allverdens tid i det.

Ja, det kunne kanskje vært fett med skikkelig multiplayer, men dette er ikke noe man tenker stort over - jeg gjør iallefall ikke det. Jeg synes Amped 3 er langt bedre enn f.eks SSX, da SSX later til å være mer racing-basert noe jeg ikke er så stor fan av.

Nå er vel Indie Built, som lagde Amped 3, lagt ned, så jeg håper noen tar ansvar og kommer med et realistisk motstykke til SSX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...