Gå til innhold

Forslag til kjøp av Xbox360 spill :D


YojimboVII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig lyst til å like spillet, men IMHO tror jeg du blir drit lei etterhvert. Demoen var cool i 5 minutter så var det liksom oi et nytt våpen oi en ny hatt OG så ? ikkesant.

 

Det er jo bare å drepe zoombier det går ut på og ta noen photos da.. Saints Row derimot kommer 1 september og skal ha en veldig artig og bra multiplayer har jeg hørt. Demoen var ganske cool, så jeg tror nok dette blir mitt neste xbox360 spill.

 

Forresten noen som har sjekka ut Chromhounds Tournament Tv hos Gamespot ? Ser jo fryktlig morsomt ut da ;) Har hørt det fra mange at Online er Chromhounds drit bra, men demoen og singleplayern er so so..

Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst til å like spillet, men IMHO tror jeg du blir drit lei etterhvert. Demoen var cool i 5 minutter så var det liksom oi et nytt våpen oi en ny hatt OG så ? ikkesant.

 

Det er jo bare å drepe zoombier det går ut på og ta noen photos da.. Saints Row derimot kommer 1 september og skal ha en veldig artig og bra multiplayer har jeg hørt. Demoen var ganske cool, så jeg tror nok dette blir mitt neste xbox360 spill.

 

Forresten noen som har sjekka ut Chromhounds Tournament Tv hos Gamespot ? Ser jo fryktlig morsomt ut da ;) Har hørt det fra mange at Online er Chromhounds drit bra, men demoen og singleplayern er so so..

6714778[/snapback]

 

Får man lasta ned Dead Rising Demo til xbox via xbox live: Marketplace?

 

Forresten alle rpg fans N3 :Ninety Nine Nights kommer snart :dribble:

Lenke til kommentar
Har dere eventuelt noen andre forslag til hvilke Xbox spill jeg burde kjøpe så si ifra her   :)

6714683[/snapback]

fikset...

 

Kan anbefale:

- King Kong

- Ghost Recon Advanced Warfighter

- Burnout Revenge

- Tomb Raider Legends

- Kameo

6715200[/snapback]

 

Jeg har spilt demoen til G.R.A.W. så litt kult ut men tror det blir kjedelig i lengden.

Kameo har jeg, syns det var litt for barnslig jeg;P

Tromb Raider Legend har jeg til pc, det var lit fett :D

Får prøve de andre 2 spilla du nevnte da =)

Lenke til kommentar
Kan anbefale Oblivion på det varmeste, en perle av et spill det. Ellers ser lista til TCi grei ut (med mulig unntak av King Kong som var litt kort og enkelt).

6715802[/snapback]

 

Oblivion er driit rått, men det tar jo så ekstremt mye tid å gjøre alt fordi det er så fritt... King Kong synes jeg ser kjedelig ut egentlig ;)

Lenke til kommentar

kjøpte burnout revenge og må si meg skuffet igrunnen, men det er meg, det er kjøre svinfort og krasje og krasje litt mer. Det er instant action på sekundet, men sikkert gøy for dem som liker det. Dog spille det live er kjempegøy!

 

Vil anbefale Tombraider Legends, herlig adventure spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...