aDirdal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har en kompis som trenger å friske opp skjermkortet sitt på en bærbar pc.. problemet er at det er et kort som deler minnet (radeon 200m), og dataen har heller ingen pci ekspress-slot.. noen tips til hvordan dette kan gjennomføres? Prisen bør ikke overstige 1500kr.. Finnes det noen form for eksterne skjermkort?? Spillene det gjelder er F.E.A.R og Oblivion bl.a PC'en er ikke spesielt spec'a, med sin 1,6 Celeron og 1GB minne.. krever ikke at spillene skal kjøre på maks grafikk med andre ord Noen tips? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 naermeste du kommer er alienware's mulighet til aa oppgradere skjermkort, (noe som krever spesiallaget alienware maskin) ellers er det meste du kan oppgradere paa en laptop er minnet. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 naermeste du kommer er alienware's mulighet til aa oppgradere skjermkort, (noe som krever spesiallaget alienware maskin) ellers er det meste du kan oppgradere paa en laptop er minnet. 6714681[/snapback] harddisk og CPU kan vel også oppgraderes? Skjermkort er (beklagelig) nok bygget fast/inn i hovedkorte. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Nettshop og DELL selger også "bærbare" med mulighet til å bytte skjermkort. Jeg mener å ha lest et sted at det også jobbes med et eksternt skjermkort kabinett, tror Nvidia har noe slikt i sikte. Faktisk tror jeg vennen din kan egentlig glemme å spille noen av de spillene på maskinen han har nå, sorry. Edit: Ikke uten at det kommer til å gå utrolig hakkete. Edit 2: Her fant jeg det! Ser ikke ut som det er å få tak i ennå, men det tyder på at det finnes håp. Endret 21. august 2006 av Sean M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå