834HF42F242 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Etter at jeg var ferdig med nettlesertesten, avinstallerte jeg 15 nettlesere fra maskinen min. Da skjedde det noe underlig, Internet Explorer-ikonet var borte fra skrivebordet. Jeg sjekket så om den lå i startmenyen, men den var borte derfra også. Da sjekket jeg "C:\programfiler\Internet Explorer\", og den var borte derfra også. Så prøvde jeg å starte Windows Update, som alltid åpner seg i IE, men ingenting skjedde. Windows Catalog åpnet seg i Opera. I "Legg til/Fjern Windows-komponenter" var IE haket bort. Men jeg har lest at selv om man fjerner IE derfra, så ligger den igjen på disken. Konklusjon: IE er fysisk borte fra systemet mitt. Hvordan den har forsvunnet er ikke lett å si, men en av avinstalleringene av IE-baserte nettlesere må ha tatt den med seg. Aldri før har jeg vært så glad over en feil/bug. IE er borte fra maskinen min Endret 20. august 2006 av neitakk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg må si gratulerer, men jeg lurer virkelig hvordan du klarte det hehe Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har du blitt kvitt den så vær glad, hehe. Det er ikke værre enn å laste ned explorer 6.1 igjen fra microsoft. Det er nok bare tilgangen til nett med den som er borte. For åpner du din datamaskin og skriver du en url inn der så kommer den seg nok på nett. XP er stort sett explorer hele sullamitten. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Windows er selvsagt på nett. Selv om html-tolkeren IE ikke eksisterer, kan man jo foreksempel pinge med kommandolinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå