Gå til innhold

"Feil" mediaplayer spiller av video


WingDude

Anbefalte innlegg

Har fått et snodig problem med mediaplayer. På alle sider med video som streames live i mediaplayer, ser det for meg ut til at en eldre versjon av mediaplayer spiller av filmen. Står at det er versjon 6.4.09.1130 når jeg høyreklikker -> om.

Spilleren funker bare på et klipp, så vil den ikke spille av mere heller. Aldri før vært borti lignende problem, og det har aldri før vært dette utseende på mediaplayeren som spiller av disse videoene, ser for meg ut som det er en "classic" versjon. Noen som har vært borti lignende, og har en løsning slik at jeg kan få Mediaplayer 10 til å spille av disse videoene igjen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å reinstaller WMP10. Du må vel avinstallere den først. Om jeg husker riktig, er det et valg or å velge den som standard avspiller under installasjonen (tror jeg).

6716079[/snapback]

Ikke bare bare å få avinnstallert den ser det ut til, burde jo være mulig å endre slike innstillinger etterpå også mener jeg....?

Lenke til kommentar

du er sikker på at det ikke er media player classic som har tatt over denne filtypen da?

 

for å endre programmer til filtyper velger du "verktøy" og "mappe alternativer" i windows utforsker. Velg så fanen "filtyper" og finn riktig filendelse og lagre.

 

Alternativt prøv å sett media player 10 som standard spiller i instillinger til denne

Lenke til kommentar
du er sikker på at det ikke er media player classic som har tatt over denne filtypen da?

 

for å endre programmer til filtyper velger du "verktøy" og "mappe alternativer" i windows utforsker. Velg så fanen "filtyper" og finn riktig filendelse og lagre.

 

Alternativt prøv å sett media player 10 som standard spiller i instillinger til denne

6726431[/snapback]

Ser ut som mediaplayer classic ja, som jeg skreiv i første posten.

Finner ikke igjen denne under noen av alternativene for avspilling av mediafiler, så jeg forstår ikke hvorfor dette oppstår :hmm:

Lenke til kommentar
du har sikkert lastet ned en codec pack som inneholder media player classic, søk etter mplayerc.exe på maskinen din og hvis du finner den gå inn på innstillinger og hak av formater du ikke vil den skal spille

6729805[/snapback]

Der traff du spikeren på hodet ja, takker - problemet løst nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...