Isbilen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har selv opplevd å finne igjen en godt gjemt matpakke etter tre-fire måneder i sekken. Husker ikke hva jeg gjorde da, men hvis mugg har satt seg vil klor ta knekken på det, tror jeg. Bare pøs på med alt du finner av heftige saker; lynol, klor, salmiakk etc. Det er jo ikke slik at sekken vil bli brukt hvis du ikke fikser den? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 eeeh, er en Berganssekk jeg har hatt siden 7. klasse. Har glemt en leverposteiboks i den før, litt av lukta sitter i enda... så jeg vil gjerne ha ny sekk. Men har sett "mange" med O'akly (spelling ;D) sekk, men hvor får man tak i sånn? Er helt blind når det gjelder sekker Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jajaja, når jeg skulle sjekke hva jeg manglet av skolesaker syntes jeg alt lukta litt surt, så jeg tenkte å sjekke der jeg har matpakka. Der lå det en svart firkanta sak, myk og oset sur lukt.Men lukten sitter igjen, hvordan fjerne? Spraya på litt parfyme, men det lukter nå nilleparfymedritt. Så noen måte å fjerne lukt? 6714297[/snapback] haha! hadde satsett på ny sekk... fordi som bruker det... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 ah crap... ser ut som jeg kanskje må ha sekk til imorra . Så trenger seriøse tips . Link til internett så jeg kan gå til en buttikk å spørre er bare flott . Eller direkte steder som har det (i oslo), ikke "bokhandler", men hvilke? Stresser litt Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Bruk Plastpose. Den typen fra Meny pleier og holde flere helger på rad enda de blir veldig godt fuktet. Så kan du bruke de 5-600 Kronene eller hva enn en sekk koster nå til dags på hor, fyll, røyk eller snus.. samme hva rebelsk hobby du går under. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Heretter bør du lære deg å bruke matboks. Det skåner sekken veldig bra. Du kan få min, skal bare ta utav nugatti-skivene først. 6715028[/snapback] Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ah crap... ser ut som jeg kanskje må ha sekk til imorra . Så trenger seriøse tips . Link til internett så jeg kan gå til en buttikk å spørre er bare flott . Eller direkte steder som har det (i oslo), ikke "bokhandler", men hvilke? Stresser litt 6716035[/snapback] På hjørnet ved kirkeristen altså langs trikkeskinnene fra Oslo S opp mot stortorget er det en veldig fin sekkebutikk Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Kjøpte meg akkurat ny sekk,Osprey Switch 25+5,som også skal brukes til ski. Sekken koster 1000 spenn men er meget god å bære. Endret 21. august 2006 av hk_ Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ikke gå rundt med en sekk som det lukter gammal kuk av mann . Kjøp ny , bare stikk innom bokhandlere, sportsbutikker og villmarksforetninger. Du finner noe hvis du går i byen og ser . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 får vel dra ut snart da... Men vil gjerne ha noen oakly-sekk eller no, hvor finner man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå