Gå til innhold

glemte matpakke i sekken :(

chokke

Anbefalte innlegg

Jajaja, når jeg skulle sjekke hva jeg manglet av skolesaker syntes jeg alt lukta litt surt, så jeg tenkte å sjekke der jeg har matpakka. Der lå det en svart firkanta sak, myk og oset sur lukt.

Men lukten sitter igjen, hvordan fjerne?

Spraya på litt parfyme, men det lukter nå nilleparfymedritt.

Så noen måte å fjerne lukt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sett den i vann noen dager å tørk den....eller i frysern slik som man gjør med stygg luktende sko :p

6714321[/snapback]

Første skoledag er i mårra, tror ikke det er aktuellt. Han rakk sikkert ikke å kjøpe X-it eller :/. Håper du har en ekstra sekk :p.

Jeg ville kjøpt en ny sekk og kasta den gamle. Av egen erfaring er sånn lukt i klær og lignende umulig å fjerne...

Glemte forresten en banan i sekken et par måneder når jeg gikk i fjerde klasse. Selvfølgelig moste den seg og da lukta det surt av alle skolebøkene og sekken resten av året :p.

Endret av chrml
Lenke til kommentar
White spirit evt Vodka. En killer på mugg.. Bare våt kluten, trenger ikke å bruke 400 kr på en absolut, men 2-3 dl (rent) burde holde. Så vasker du den i grønnsåpe for å få vekk uønsket lukt derpå.

6715095[/snapback]

Ok ein ny sekk koster 300? :p

Lenke til kommentar
White spirit evt Vodka. En killer på mugg.. Bare våt kluten, trenger ikke å bruke 400 kr på en absolut, men 2-3 dl (rent) burde holde. Så vasker du den i grønnsåpe for å få vekk uønsket lukt derpå.

6715095[/snapback]

Ok ein ny sekk koster 300? :p

6715104[/snapback]

Halvflaske evt spørre foreldra om rester = 100 evt 0.

En ny skikkelig sekk koster 5-600 ++

Lenke til kommentar
okok, har ikke annen sekk. Mamma kommer hjem på tirsdag...

Hvor kan man kjøpe sekk? Er på tide, men har ikke peiling hvor :( .

For en 17-åring that is

6715146[/snapback]

De selger som regel sekker, i koffert/veske butikker, det er i allefall min erfaring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...