chokke Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jajaja, når jeg skulle sjekke hva jeg manglet av skolesaker syntes jeg alt lukta litt surt, så jeg tenkte å sjekke der jeg har matpakka. Der lå det en svart firkanta sak, myk og oset sur lukt. Men lukten sitter igjen, hvordan fjerne? Spraya på litt parfyme, men det lukter nå nilleparfymedritt. Så noen måte å fjerne lukt? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 X-it! Eller kjøp en ny sekk... Lenke til kommentar
roht Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Uff, har den matpakka vore i sekken sidan juni? :S Prøvd med den "Exit" sprayen? Eit alternativ er å kjøpe ny sekk, er vel kanskje det beste visst du ikkje er kjempeglad i sekken din... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 sett den i vann noen dager å tørk den....eller i frysern slik som man gjør med stygg luktende sko Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) sett den i vann noen dager å tørk den....eller i frysern slik som man gjør med stygg luktende sko 6714321[/snapback] Første skoledag er i mårra, tror ikke det er aktuellt. Han rakk sikkert ikke å kjøpe X-it eller :/. Håper du har en ekstra sekk . Jeg ville kjøpt en ny sekk og kasta den gamle. Av egen erfaring er sånn lukt i klær og lignende umulig å fjerne... Glemte forresten en banan i sekken et par måneder når jeg gikk i fjerde klasse. Selvfølgelig moste den seg og da lukta det surt av alle skolebøkene og sekken resten av året . Endret 21. august 2006 av chrml Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Skyll den med grønnsåpe.... Snakk med mammaen din.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 opplevd slike ting jeg også...grøss! Vask den gruuundig, spray den med litt lett parfyme eller exit eller noe om du har.... Deretter legg sekken i frysern i et par døgn. Kulde gjør at bakterier drepes, og det kan fungere på endel av lukten. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Før du gjør alt dette for å fjerne lukta ville det gjort seg med noen bilder av sekken:P haha.. Det med å vaske/rense den for så å legge den i fryseren er vel det beste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det samme skjedde med en venn, og INGENTING fungerer. Det er skolestart med tilsvarende salg, kjøp heller ny. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 haha, har skjedd det samma med meg en gang også, kommer veldig ann på stoffet sekken er lagd av, men trur nok det sikreste er å kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Heretter bør du lære deg å bruke matboks. Det skåner sekken veldig bra. Du kan få min, skal bare ta utav nugatti-skivene først. Endret 21. august 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 White spirit evt Vodka. En killer på mugg.. Bare våt kluten, trenger ikke å bruke 400 kr på en absolut, men 2-3 dl (rent) burde holde. Så vasker du den i grønnsåpe for å få vekk uønsket lukt derpå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 White spirit evt Vodka. En killer på mugg.. Bare våt kluten, trenger ikke å bruke 400 kr på en absolut, men 2-3 dl (rent) burde holde. Så vasker du den i grønnsåpe for å få vekk uønsket lukt derpå. 6715095[/snapback] Ok ein ny sekk koster 300? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 White spirit evt Vodka. En killer på mugg.. Bare våt kluten, trenger ikke å bruke 400 kr på en absolut, men 2-3 dl (rent) burde holde. Så vasker du den i grønnsåpe for å få vekk uønsket lukt derpå. 6715095[/snapback] Ok ein ny sekk koster 300? 6715104[/snapback] Halvflaske evt spørre foreldra om rester = 100 evt 0. En ny skikkelig sekk koster 5-600 ++ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 okok, har ikke annen sekk. Mamma kommer hjem på tirsdag... Hvor kan man kjøpe sekk? Er på tide, men har ikke peiling hvor . For en 17-åring that is Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 okok, har ikke annen sekk. Mamma kommer hjem på tirsdag... Hvor kan man kjøpe sekk? Er på tide, men har ikke peiling hvor . For en 17-åring that is 6715146[/snapback] De selger som regel sekker, i koffert/veske butikker, det er i allefall min erfaring... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Bokhandlarar har alltid sekkar i desse skuletider. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 du kan jo skjekke en sports butikk Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kjøp Bergans eller Samsonite Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det lukter ikke godt. En i klassen glemte en kylling i skapet sitt før sommern, og fant den i høstferien. Lukta ikke særlig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå