sixx Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 finnes alle seks star wars filmene i en samlet pakke på DVD? i såfall, hvor får jeg kjøpt de?? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Finnes ikke. For min del venter jeg på en samlebox med Episode I-III. Har IV-VI. Noen som vet om det finnes? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 kan du ikke bare kjøpe samle boksen av de 3 første star wars filmene. så kan du evt kjøpe de 3 andre hver for seg? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har triologien + de tre ande for seg. De nye finnes ikke i triologi ennå. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har triologien + de tre ande for seg. De nye finnes ikke i triologi ennå. 6715206[/snapback] Noen som vet når det evetuelt kommer da?? jeg synes det er litt mer stas å ha alle av "samme type" liksom... ringenes herre var jo genialt samlet sammen.... hehe Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Må innrømme jeg går å venter på det samme selv. Har den sølv pakken med DVDen på de tre orginale og har kviet meg fra å kjøpe de nye pga de kommer en og en. Vil ha en pakke!! Vi får bare håpe det kommer. Veldig rart om det ikke gjør det. AKIRA Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det er ikke blitt røpet at det kommer noe i den nærmeste fremtiden. Først og fremst ser det ut som LucasArts vil fronte de klassiske filmene som kommer ut på dvd (med de orginale versjonene), hver for seg. De kommer vel nå neste måned. Tipper om godt over 6 måneder, at en evt. boks med I-III kommer, for så en ultimate edition med I-VI på 30 års jubileet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kjøp dem hver for seg, så invisterer du i en av følgende tinboxer: STAR WARS COLLECTION 1 Designed by Paul Champagne $30.00 Will hold 7 standard DVDs STAR WARS COLLECTION 2 Designed by Sebastian Bräuer $30.00 Will hold 7 standard DVDs STAR WARS - SAGA 4 case set Designed by Admonisher $30.00 each or $100.00 for the set of 4 This is really designed to give collectors the freedom to create their own definitive "saga" set. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ser nice ut men venter spent på HD utgavene av filmene jeg. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hmm, jo - det finnes, men ikke i Europa eller statene såvidt jeg vet. Vet det selges en taiwansk samleboks på ebay, men det teller kanskje ikke - isåfall så nei, da finnes det nok ikke enda Lenke til kommentar
Peter Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kommer rett før jul hintet en kar på Platekompaniet. Jeg har ventet på denne boksen LENGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå