Gå til innhold

Forskjellen på en svak PSU og en som er sterk nok!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis PSU-en er akkurat sterk nok (heeelt på grensen) så er det ingen merkbar forskjell (kanskje utenom varme, og viftestøy hvis den er temperaturregulert). Men da kan du ikke kople på så mye som en liten vifte før du risikerer ustabilitet.

Vil også tro at levetiden på en svak PSU som tynes på det ytterste hele tiden også vil reduseres.

Lenke til kommentar

For jeg bruker nå en 400W NorthQ PSU (data spes i signatur), og før brukte maskinen lang tid på å starte opp, men så spredde jeg belastninga over flere utganger på PSU, ikke samme kabel. Da ble maskinen mye raskere i oppstarten og mer stabil.

Skjermkortet å "skriker" eller lager en rar lyd da jeg spiller med mye grafikk. Eller bruker ATI tool for å finne anti... Er det normalt eller kommer det av at skjermkortet ikke får nok strøm?

Lenke til kommentar

Svake/dårlige PSUer knekker ofte disker .

Ødla selv en IDE disk forleden med en test PSU (PSU nå på grømno avfallsanlegg et sted :hrm: ).

+12v eller/og +5v begynte å fuske hvilket medførte klikking i disken

(skraping av arm mot plata) , resultat uoprettelig sector skade ca. midt ute i diskplaten .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Svake/dårlige PSUer knekker ofte disker .

Ødla selv en IDE disk forleden med en test PSU .

+12v eller/og +5v begynte å fuske hvilket medførte klikking i disken

(skraping av arm mot plata) , resultat uoprettelig sector skade ca. midt ute i diskplaten .

6714728[/snapback]

Jeg har hørt at lagringsdisken min har laget rare lyder i det siste ja... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...