Gå til innhold

Føding vs nøtteknekker - mest smerte?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Et ballespark varer i flere dager for min del. Jeg blir helt kvalm og får i tillegg ondt opp gjennom ryggmargen. Sist noen sparka inn nøttene mine fikk jeg helt tåkete syn og klarte ikke å gå. Det var et solid spark som kom plutselig fra en kompis. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et ballespark varer i flere dager for min del. Jeg blir helt kvalm og får i tillegg ondt opp gjennom ryggmargen. Sist noen sparka inn nøttene mine fikk jeg helt tåkete syn og klarte ikke å gå. Det var et solid spark som kom plutselig fra en kompis.  :(

6732509[/snapback]

Hva for slags kompiser er det du har da? :ermm:

Lenke til kommentar

Har fått ballespark/smerter to ganger i livet mitt.

Når jeg var 7år sparket lillesøstera mi ballene mine, heldigvis sparket hun ikke med full kraft og traff heller ikke godt. Men det gjorde dritt vondt fordeom, intens smerter i ballene og magen i noen minutter og ubehagelig/varige smerte flere dager.

Andre gangen jeg fikk balleknekk var jeg rundt 11år, var med noen kompiser og lekte i en park. Der var det to vannrette stenger der barn hang/ tok salto osv og lekte apekatt. Jeg skulle være tøff, gikk opp og balanserte oppå en av stengene og det endte med smerter jeg aldri kom til å glemme.

Knuste engang litt av bakhodet(skallen altså) måtte sy flere titalls strenger, men smerten det var ingenting iforhold til ballesmekker.

Jeg vil påstå at å få en skikkelig smell i ballene er mer smertefullt enn føding.

Smerten forårsaket av føding rangert på en skala er kansje 6/10 men, ballesmekk ville jeg sagt er 8/10. 10/10 er da smerter som leder til døden.

Endret av chakl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...