rareben Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Et ballespark varer i flere dager for min del. Jeg blir helt kvalm og får i tillegg ondt opp gjennom ryggmargen. Sist noen sparka inn nøttene mine fikk jeg helt tåkete syn og klarte ikke å gå. Det var et solid spark som kom plutselig fra en kompis. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Et ballespark varer i flere dager for min del. Jeg blir helt kvalm og får i tillegg ondt opp gjennom ryggmargen. Sist noen sparka inn nøttene mine fikk jeg helt tåkete syn og klarte ikke å gå. Det var et solid spark som kom plutselig fra en kompis. 6732509[/snapback] Hva for slags kompiser er det du har da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke hvis tåneglen er betent og inngrodd. 6731283[/snapback] Det fikser du lett med en Leatherman. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 faren til en kompis fikk et realt ballespark i sine yngre dager, ene steinen delte seg og han falt om, våkna ikke før han lå i sjukesenga men fødsel er nok et helvete. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Har fått ballespark/smerter to ganger i livet mitt. Når jeg var 7år sparket lillesøstera mi ballene mine, heldigvis sparket hun ikke med full kraft og traff heller ikke godt. Men det gjorde dritt vondt fordeom, intens smerter i ballene og magen i noen minutter og ubehagelig/varige smerte flere dager. Andre gangen jeg fikk balleknekk var jeg rundt 11år, var med noen kompiser og lekte i en park. Der var det to vannrette stenger der barn hang/ tok salto osv og lekte apekatt. Jeg skulle være tøff, gikk opp og balanserte oppå en av stengene og det endte med smerter jeg aldri kom til å glemme. Knuste engang litt av bakhodet(skallen altså) måtte sy flere titalls strenger, men smerten det var ingenting iforhold til ballesmekker. Jeg vil påstå at å få en skikkelig smell i ballene er mer smertefullt enn føding. Smerten forårsaket av føding rangert på en skala er kansje 6/10 men, ballesmekk ville jeg sagt er 8/10. 10/10 er da smerter som leder til døden. Endret 25. august 2006 av chakl Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ballespark! Om det er hardt nok går det ofte ikke over før lenge etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå