Deadringer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har lenge lurt på hva som frambringer mest smerte. Et realt ballespark eller å føde et barn. Også om vi tar med at fødingen er frivillig, det tviler jeg på at de fleste ballespark er. Så kjør debatt! Hva frembringer mest smerte? Å knuse pungen eller avgi avkom? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Et ballespark, uten tvil. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 er vel umulig å gi svar på før noen har opplevd begge deler.... Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sikkert veldig forskjellig type smerte da, kan være vanskelig og sammenlikne. Fødsel - Langvarig smerte. Ballespark - Kortvarig, intens smerte. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sikkert veldig forskjellig type smerte da, kan være vanskelig og sammenlikne. Fødsel - Langvarig smerte. Ballespark - Kortvarig, intens smerte. 6714204[/snapback] Jeg er ganske slått ut etter å ha "knust" ballene, og smerten går ikke over med en gang. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tja... Hvor smertefullt dere tror dette er, er opp til dere selv å vurdere. http://www.123hjemmeside.dk/fam-nielsen-/2142194# Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sikkert veldig forskjellig type smerte da, kan være vanskelig og sammenlikne. Fødsel - Langvarig smerte. Ballespark - Kortvarig, intens smerte. 6714204[/snapback] Jeg er ganske slått ut etter å ha "knust" ballene, og smerten går ikke over med en gang. 6714211[/snapback] Ah, sant det. Kom akkurat på at det varer faktisk ganske lenge det og. Da vil jeg si at ballesparket er værst. I hvert fall hvis det er tilstrekkelig hardt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Spørs hvem du spør. Hvert kjønn mener sitt. Personlig hadde jeg foretrukket ballespark framfor å forsøke å pisse ut en golfball, og selv en gallestein (på størrelse med hullet i en 5kr) sies å være mye mer smertefullt enn å få et solid spark i guttene. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tja... Hvor smertefullt dere tror dette er, er opp til dere selv å vurdere. http://www.123hjemmeside.dk/fam-nielsen-/2142194# 6714232[/snapback] Ok, hvem i helvete legger ut film hvor dama di føder? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noen som syns det er fint å få andre til å vri seg på stolen mens de vurderer å slutte å se på filmen fordi de nesten kaster opp, men de klarer ikke fordi fascinasjonen over det grusomme er for stor. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 tror nok begge deler er ganske ille, men holder en knapp på at det gjør vondest å få seg ett spark i lillemanns ballrom! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tja... Hvor smertefullt dere tror dette er, er opp til dere selv å vurdere. http://www.123hjemmeside.dk/fam-nielsen-/2142194# 6714232[/snapback] Ok, hvem i helvete legger ut film hvor dama di føder? 6714249[/snapback] Det er da noen som ikke er redd for å vise frem, så kan andre kanskje skjønmne hva som skjer. Jeg tror allikevel man opplever ballespark som vondest. Tror en fødsel er mer slitsom, og smerten er jevn over lengre tid noe som jeg er ganske sikker på døyver den. Dessuten er det lettelsen av at alt slapper av når babyen er ute? Sånn veit jeg med andre smerter iallfall, at når du får ut det som gjør vondt, så går det over, du bare er litt øm. I ballene er det ikke sånn... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Føding er som forstoppelse vil jeg tro Et ballespark er hakket værre tenker jeg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Trodde først topic handlet om driting vs. ballespark. Jeg bruker temmelig ofte uttrykket "å føde" når jeg skal på do og drite noe brutalt. Tror seriøst at en (årntli') fødsel er betraktelig mye mer smertefullt enn et spark i balla. Hender jo titt og ofte at dama revner i kusa, så dere kan jo forestille dere hvordan det er. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tror seriøst at en (årntli') fødsel er betraktelig mye mer smertefullt enn et spark i balla. Hender jo titt og ofte at dama revner i kusa, så dere kan jo forestille dere hvordan det er. 6714360[/snapback] Eller må klippes for å få "mer plass", ikke noe uvanlig med det. @Mixel, google er full av ekte fødsler... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvor vondt en fødsel er vil jo variere veldig etter størrelsen på ungen og hvor trang åpningen er. Det er vanskelig å måle smerte. Hva skal man måle i? Jeg ser heler ikke det store poenget i å måle forskjellen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 @Mixel, google er full av ekte fødsler... 6714416[/snapback] Noen spesiell grunn til at du vet det? Tror fødsel er verst. Hvis man forutsetter at ballene ikke blir knust da. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Som sagt tidligere av Musty så kan man ikke finne det ut før noen har prøvd begge delene (Og som jeg håper noen ikke kommer til å gjøre) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tror jeg så et program på Discovery som handlet om mann vs kvinne og i det programmet tok de opp emnet smerte. Hvis en mann måtte gå gjennom smertene en fødsel innebærer så ville den personen mest sannsynlig endt opp død. Jeg stemmer fødsel Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tror jeg så et program på Discovery som handlet om mann vs kvinne og i det programmet tok de opp emnet smerte. Hvis en mann måtte gå gjennom smertene en fødsel innebærer så ville den personen mest sannsynlig endt opp død. Jeg stemmer fødsel 6714474[/snapback] har jeg ikke noen som helst tro på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå