BadLoser Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har hatt litt problemer med å finne en slik. Ofte er det dårlig med informasjon på webshoppene, og de fleste jeg har sett på har ca 2m rekkevidde.. Jeg skal bruke den på stuebordet, som er ca 4m fra pcen. Er det noen som kan tipse meg om en mus med i hvert fall 3m rekkevidde? (kan kanskje trikse litt). Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har en Logitech MX1000, og den rekker i alle fall fra den ene siden av stua til den andre (ca 8 meter). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kjøper du en med bluetooth så har du rundt 10 meter. Jeg har et Logitech DiNovo-sett og der kan jeg fint bruke MediaPad'en i stua som er ca. 10 meter i luftavstand unna, men da med en vegg imellom. Vanlige mus'er har ikke fullt så god rekkevidde, men har en Logitech V400 til min bærbare og når jeg bruker den sammen med min bærbare som er koplet til tv'en i ny og ne sitter jeg ca. 3 meter unna og da fungerer den hvertfall. Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jo takk. Hmm, burde stemme at litt dyrere modeller klarer såpass ja. Hadde ikke sett på de, ettersom jeg kun skal bruke musen til å styre dvdprogram og slikt. Er ikke så gale pris på den, men er det noen som har forslag i prisklassen 200-300kr? Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Ahh stemmer. Sjekket de med bluetooth nå, begynner å ligne på noe. Fant noen til ca 300kr også. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du bør (som regel) styre unna de aller billigste du finner da disse som regel har ganske dårlig batterilevetif, evt at oppladbare batterier ikke følger med... Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jo, er klar over det. Men som sagt skal jeg bare bruke den til å styre powerdvd, zoomplayer osv.. Og det er ikke engang hver dag det blir nødvendig, så levetiden duger nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå