Deadringer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Heisann! Jeg har fått dilla på animerte humor-serier i det siste. Jeg har skaffet meg Simpsons, Family Guy, American Dad og Futurama. Av disse er Simpsons, Family Guy og American Dad de beste. Tror faktisk jeg liker American Dad best. Så jeg lurer på om det finnes flere animerte serier som ligner på disse? Samme typen humor er altså det jeg leter etter. Setter pris på anbefalinger. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Futurama kanskje... 6714072[/snapback] Ikke bare les topic. ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Futurama kanskje... 6714072[/snapback] Les hele første innlegget mitt du Jeg har skaffet meg Simpsons, Family Guy, American Dad og Futurama Edit: Spongebob er foresten gud Så finnes det noe lignende der, er det bare å si ifra. Men det er hovedsakelig ikke den typen serie jeg leter etter. Endret 20. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har du sett Drawn Together som går på Mtv da? Parodi over tegneserier/figurer, som i hvert fall jeg synes er utrolig morsomt :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 http://www.youtube.com/watch?v=6X2GWgMV5xw http://www.youtube.com/watch?v=yR-qCXobKcE http://www.youtube.com/watch?v=5zMin0pXzzU (ja, ot, men disse må du se) Seth McFarlane, han som laga family guy og american dad. Litt morsomt. Ble påmint de klippene da jeg så tråden her. Ellers er drawn together som nemi sier morro. De gjør mye sykt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Beavis & Butthead, og King of the Hill kan anbefales. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Beavis & Butthead, og King of the Hill kan anbefales. 6715889[/snapback] Ja enig, tror King of the Hill faktisk er Mat Groning (eller hvordan det skrives) han som lager Simpsons og han som lagde Beavis & Butthead som har lagdet det sammen. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Futurama kanskje... 6714072[/snapback] Ikke bare les topic. ^^ 6714088[/snapback] Oopps, må begynne å lese hele meldinger... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 South Park? Er vel mer et hat/elsk forhold med denne serien, selv synes jeg det er genialt, og blir bare bedre for hver sesong... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 King of the Hill Invader Zim Litt av hvert. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 The Critic (som hadde en crossover i The Simpsons) & Duckman er serier som ligger i noenlunde samme gate, dog ikke like bra. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Robot Chicken, ikke tegnet, figurer, men det er da animert, å fy så morsomt Invader Zim, artig artig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Hjertelig takk hittil. Kom gjerne med flere forslag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg bumper denne jeg. Sier som jeg sa da, kom gjerne med flere forslag til morsomme serier i samme gate som de jeg nevnte i første tråden. Hittil har jeg skaffet meg Beavis & Butthead og Invader Zim. I tillegg fikk jeg sesong 2 av Dilbert, som faktisk var overraskende bra. Så om noe ligner den serien, kom gjerne med det! Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 The Boondocks er jo ganske morsomt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Selv om de ikke er helt like, så er South Park en morsom sak.. Jeg likte det ikke særlig godt før, men nå synes jeg det er knall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Har sett endel south park og synes det er ganske fra og til. Mye av det er morsomt, men mye er daukjedelig også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 scrubs er det nærmeste en live action version av simpsons/family guy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan titte litt på det. Har sett 3 episoder av Invader Zim nå. Morsomme greier, dog episodene er veldig korte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå