Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bardufoss VGS, Noen som begynner?

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er flere her i fra forumet som skal begynne på Bardufoss VGS i morgen? eller eventuelt Flyfag?

Om denne tråden er irellevant (pussig nokk så vet jeg ikke hvordan det skrives) så bare steng den :)

Selv begynner jeg på VK1 Elektronikk

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdt på å søke på flyfag der, men da måtte jeg ha flytta dit og bodd i hybel. og da i 2. året hadde jeg hvert nødt til og flytte hjem igjen (av andre grunner) og eventuelt ha fortsatt på skjedsmo VGS VKII Avionikk. Men de kjører et spesielt oppleg med at de legger opp pensum i VKI slik at de blander inn litt avionikk hvis det er det du skal velge til neste år, og dermed binder du deg der i to år...

Lenke til kommentar
Holdt på å søke på flyfag der, men da måtte jeg ha flytta dit og bodd i hybel. og da i 2. året hadde jeg hvert nødt til og flytte hjem igjen (av andre grunner) og eventuelt ha fortsatt på skjedsmo VGS VKII Avionikk. Men de kjører et spesielt oppleg med at de legger opp pensum i VKI slik at de blander inn litt avionikk hvis det er det du skal velge til neste år, og dermed binder du deg der i to år...

6718756[/snapback]

aww.. kjipt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...