Complexity Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Lurer bare på om det er flere her i fra forumet som skal begynne på Bardufoss VGS i morgen? eller eventuelt Flyfag? Om denne tråden er irellevant (pussig nokk så vet jeg ikke hvordan det skrives) så bare steng den Selv begynner jeg på VK1 Elektronikk Endret 20. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ja, jeg begynner på VK1 elektronikk.. :O ilag md deg!! Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Holdt på å søke på flyfag der, men da måtte jeg ha flytta dit og bodd i hybel. og da i 2. året hadde jeg hvert nødt til og flytte hjem igjen (av andre grunner) og eventuelt ha fortsatt på skjedsmo VGS VKII Avionikk. Men de kjører et spesielt oppleg med at de legger opp pensum i VKI slik at de blander inn litt avionikk hvis det er det du skal velge til neste år, og dermed binder du deg der i to år... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Holdt på å søke på flyfag der, men da måtte jeg ha flytta dit og bodd i hybel. og da i 2. året hadde jeg hvert nødt til og flytte hjem igjen (av andre grunner) og eventuelt ha fortsatt på skjedsmo VGS VKII Avionikk. Men de kjører et spesielt oppleg med at de legger opp pensum i VKI slik at de blander inn litt avionikk hvis det er det du skal velge til neste år, og dermed binder du deg der i to år... 6718756[/snapback] aww.. kjipt.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har dere en kvinnelig lærer som alltid har med seg en kaffekopp? Gikk GK Elektro der 2000/2001. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Har dere en kvinnelig lærer som alltid har med seg en kaffekopp? Gikk GK Elektro der 2000/2001. 6732877[/snapback] hehe, het hun Tove? Er fastlæreren vår :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå