Rob3rt Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 hei Skal kjøpe meg et nytt tastatur tenkte jeg. Først og fremst skal det være behagelig å skrive på. Det skal ikke være en slik 'compact' versjon, hvor del,end,pageD, står rett ovenfor piltastene, men der skal være et lite mellomrom der, har behov for dette mellomrommet, ikke spør hvorfor. Og for det andre skal det se litt tøft ut :smile: Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 som tastaturet fra logitech. Den sorte utgaven. Denne er meget behagelig å bruke. Dette setter du pris på, hvis du bruke pc'en mye. Koster løst kr. 450 fra spaceworld. Eller kan du kjøpe pakke med mus og tastatur fra forskjellige webshop. Eller hacker tastaturet fra intel. ! Begge disse er i sort utgave. noe som er et must hvsi du har en kabinett i sort utførelse! Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvis du bare skal ha tastatur så er Keytronic gode å skrive på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 kjøpte nylig ms sitt wireless optical desktop pro (*puste inn*).. dvs. trådløst, ergonomisk utformet svart tastatur og mus. syns det er skikkelig digg, jeg. :smile: 900,- Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 det var den jeg mente. det tastaturet er meget bra. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl Det har jeg. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Keytronic anbefales. Tåler 1/2 liter væske, noe mitt forrige tastatur ikke gjorde. (Det kan vel være flaks/uflaks involvert også.) LeD Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kjøp http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=18&GrpID=2 tastaturet og http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl musen det samme har jeg planer om. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Pakken som består av Logitec Cordless Desktop Optical er å anbefale, har det selv. Eneste er at det blir køddent på LAN. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har logitech internet keyboard se... det svarte fine og er stor fornøyd... :smile: orka ikke kjøpe trådløst pga av av og til tull på lan og mus ikke trådløst pga håpløst å spille med... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Fikk Logitech Internet Navigator Keyboard SE i hus for en liten stund siden og det er *rått* anbefales! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har det cordless desktop tastaturet selv er meget fornøyd. Hva mener dere med at det blir køddent på lan med trådløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå