Torjus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Morn, lurte på om noen har tips til gode scripts som viser antall besøkende per dag, og til sammen og så videre? Gjerne andre statestikker som er nyttige. Bare ren tekst uten reklame og design. Endret 20. august 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 http://www.google.com/analytics/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Det er mer statistikk om siden, ikke til å ha på siden? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Åja, da misforstod jeg deg... Trodde det var for deg som webmaster, ikke for brukere. Jeg synes forsåvidt det er totalt uinteressant å vite å hvor mange som har vært inne på siden før meg, dette er statistikk som er bedre for en webmaster enn bruker å vite, egentlig.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Joa, men synes det er litt moro å se hvor mange som har vært inne på siden. Er så stress å logge på b-one.net (evt google) hver gang jeg skal sjekke det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det er ikke mye stress, det kan jeg selv skrive under på. Og har du én Google Analytics-konto, kan du ha stats for opptil 10 sider der. Så da får du samlet alt på ett sted. Dessuten får du vanvittig mye mer statistikk fra Google Analytics enn du får fra scripts du legger inn selv. Det du eventuelt kan gjøre er å kjøpe deg en Mint-lisens, går sikkert an å importere data derfra inn i siden din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå