Complexity Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Går sikkert bra det men du må nokk pisse hele tiden På meg så går øl rett igjennom iværtfall edit: daim! snart 3000 poster.. Trodde jeg hadde litt over 2000 Endret 20. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du skal drikke deg til mot for at du skal våge deg til å stikke rumpa innenfor skoleporten? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ken nevne at jeg tok 7 shots for å roe nervene før første dag på studiene. Funker fjell det. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Huff og huff. Dette syns jeg er helt tåpelig. En dag må du komme edru på skolen uansett, og da blir du jo en annen person. Regner med at det ikke bare er jeg som blir litt annerledes etter alkoholinntak. Jeg var selv forferdlig nervøs før skolestart, men dette tenkte jeg ikke på. Men uansett, lykke til hva enn du måtte gjøre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 1. skoledag er som oftest ikke så ille som man tror Gruet meg skikkelig til å begynne på vidregående i fjor, i og med at jeg kansje ikke skulle gå den linjen jeg startet på så lenge osv.. 3 skoledag fikk jeg plass på linjen jeg ville gå, og det gikk kjempefint Så du har ikke noe å grue deg til, de fleste andre som begynner er like nervøs som deg Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Tror ikke det er et stønt for å bli tøff eller bli sett opp til eller noe slikt, gutten er kanskje bare litt nervøs og anspent... 6713183[/snapback] En som forstår Jeg har ingen å dra med, jeg er helt på egenhånd på den nye skolen, nervene står på høygir, og det er jævlig, merk jævlig kjipt å komme til en skole der jeg er helt alene :/ Blir 1-2 tequila shots før skolestart Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sikkert ikke en veldig dum ide, hvis man er veldig inadvent fra før av. Et par shots/pils er nok ikke så ille, så lenge du ikke overdriver. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvis man ikke har sosiale antenner i det heletatt er det kanskje en god idè. Woho.. Første skoledag i morgen Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Jeg har sosiale antenner og venner så det holder ,men det blir skummelt å starte helt alene :/ Endret 20. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Lukter ingen fornuft i dette. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har ingen å dra med, jeg er helt på egenhånd på den nye skolen, nervene står på høygir, og det er jævlig, merk jævlig kjipt å komme til en skole der jeg er helt alene :/ Blir 1-2 tequila shots før skolestart 6714124[/snapback] Jeg ser ikke helt problemet med å være ny, redd for buksevann? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvis noen i den nye klassen din finner ut at du har drukket rett før, så har du gravd deg lenger ned. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ike noe særlig og drikke på skolen uansett... Jeg og noen kompisser skulle på biblioteket i nabobygda og låne ei bok i forbindelse med et prosjekt, vi endte opp på coop'en med en 6-pack halvlitere hver i hånda.. Å drikke på skolen måtte jo prøves ut Men endte ikke noe særlig bra, dreit oss forran alle i klassen da latterkrampa tok oss, og da vi toppa det hele med og gå på dass hvert tiende min. skjønnte jo selvsagt alle at vi ikke hadde vært på noe bibliotek... Heldigvis ga læreren faan, men du kan jo være uheldig hvis det begynner og lukte av deg, og det får stygge konsekvenser, kan bli utvist og greier... Skal du absolutt drikke deg til litt mot så hiver du deg på vodkaen, lukter ikke noe av det, bare pass på mengden, og drikk sammen med en kompis, så dere to kan være på bølgelengde i det minste.. Lenke til kommentar
coban Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja har diskutert dette med vennene mine, og det kan da ikke være så galt? Blir i godt humør og pratsom:) Tanker om dette? 6713139[/snapback] I utgangs punktet så er dette en veldig dårlig strategi - men jeg skjønner tankegangen din - ta en skarp grey goose vodka shot så får du en skarp tunge:-) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ta en tom Vodka-flaske og fyll den med vann. Så drikker du hele når alle ser på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Heller ta med en kasse alkoholfritt øl. Se om læreren reagerer. Må gjøres i russetida! Spesielt siden jeg har en svær trønderlærer. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 om snakker vi Universitets-/høyskolenivå så er jo ikke et par tre-fire-fem øl noe uvanlig fenomen. Eller før eksamen for den sakens skyld. Epz. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Vil vel heller tro at du støter flere folk vekk fra deg, enn du suger dem til deg, ved å drikke... Hehe.. Ta det med ro og vær deg selv. 6713178[/snapback] Har aldri funket for meg, folk liker nemmelig ikke rævhøl. Men nei, det er bare teit. Ser ikke helt poenget. I såfall benytt andre rusmidler som ikke kan oppdages så lett som alkohol. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Strålende tiltak. Men jeg vil heller anbefale whisky. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Yes, slå til med ein skikkelig Chivas Regal 18, evt Royal Salute. Åpning med stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå