Gå til innhold

2-3 øl før første skoledag?

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja har diskutert dette med vennene mine, og det kan da ikke være så galt? Blir i godt humør og pratsom:)

Tanker om dette?

6713139[/snapback]

Før første skoledag, vil det si samme dag eller dagen før...?

ta et par shotter og en six-pack så er du på gli med både rektor og medelever...

Lenke til kommentar
Dvs. i kveld? Er vel ikke noe galt i det, hvis du ikke blir dritings etter 1 øl da, som de fleste 14-15 åringer. Lite kult med hangover 1. skoledag. Å ta et par øl i hyggelig samvær er jo bare kos.

6713184[/snapback]

Skal ikke se bort ifra 14isser som blir drita på batery :whistle:

Lenke til kommentar
haha.... jaja, bare meg som syntes det er greit rett før skolen? en time føre eller noe er jo yppelig...gjorde det når jeg begynte på ungdomms-skolen, vi var halve klassen som tokk et par øl...

6713222[/snapback]

Dvs. Når du begynnte i 8 klasse? Det er bare sykt og sinnsykt irriterende for meg.
Lenke til kommentar
Dvs. i kveld? Er vel ikke noe galt i det, hvis du ikke blir dritings etter 1 øl da, som de fleste 14-15 åringer. Lite kult med hangover 1. skoledag. Å ta et par øl i hyggelig samvær er jo bare kos.

6713184[/snapback]

Skal ikke se bort ifra 14isser som blir drita på batery :whistle:

6713231[/snapback]

right...? ;)

Lenke til kommentar

En gooood kald Corona eller to, eller tre er kos, og det er ikke slik at du blir merkbart beruset etter 2-3 stykker.

"Øl-lukten" kommer først når jeg har bælma nedpå en 10-16 stykker, tror ikke det skal være noe problem heller.

Enjoy!

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...