Knutgrus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er ny på området, men når jeg ser på karakteren min står det følgende: Hvordan kommer jeg opp på 100% ? Har ikke noen spell hengende over... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Du har Resurrection Sickness. Edit: Tror jeg Edit 2: Driti ut Endret 20. august 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du står i defencive stance. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hahaha, du står i def stance, jeg lurte på samme greiene i sann, 3 månder på level 60, døde av latter når en fyr sa det til meg Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Jassågitt? Å hvordan stiller jeg meg i attack-stance? Tror jeg fikk den da jeg fikk resurection-sickness ja... Eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Du skifter til battlestance eller berserkerstance (lvl 30 requred for siste der) Du har det vel i spellbooken din ellernoe regner jeg med (om du har normal ui, så har du to til tre sånne små knapper hengende over action baren din som er stance knappene, sverd = battlestance, skjold = defencive stance og dvergehode = berserker stance) Endret 21. august 2006 av Bamse_ Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Takker! ....nybegyner i gemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå