Gå til innhold

Logitech 5.1 surround til Zepto Znote Bærbar?

Thetank

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, ser ingen grunn til at de ikke skulle gjøre det. man kobler vel disse til maskinen på samme måte som på stasjonære

6713400[/snapback]

Har akkurat samme høyttaler settet men Asus A6ja. lurer på Hvilken 3.5mm Jack som skal hvor. vet at den grønne skal i phone-jacken men hvor skal de andre. slik den er satt opp nå får jeg rumbling i subben men ikke noe lyd i senter/bak høytalerne.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Spørsmålet er ganske enkelt:

Fungerer Logitech X-530 Høyttaler 5.1 surround [Link] Til Zepto Znote 6615 WD bærbar Pc [Link]?

6712902[/snapback]

Problemet her er at disse høyttalersettene bruker tre minijacktilkoblinger til lydkortet for å få lyd i alle høyttalerne, mens det på de fleste bærbare kun er en minijackutgang. Om det finnes en annen løsning på dette slik at man kan få lyd i alle høyttalerne med kun en minijacktilkobling vet jeg ikke, men jeg driver og leter etter svar på dette selv. Jeg skal selvfølgelig poste her hva jeg finner av svar på nettet, og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Hei, ser ingen grunn til at de ikke skulle gjøre det. man kobler vel disse til maskinen på samme måte som på stasjonære

6713400[/snapback]

Har akkurat samme høyttaler settet men Asus A6ja. lurer på Hvilken 3.5mm Jack som skal hvor. vet at den grønne skal i phone-jacken men hvor skal de andre. slik den er satt opp nå får jeg rumbling i subben men ikke noe lyd i senter/bak høytalerne.

Noen som vet?

6713502[/snapback]

Noe jeg skrev i en annen tråd:

Har samme pc som deg og det er bare headphone utgangen du skal bruke. Pcen har noe som heter S/PDIF som er en optisk utgang i jack-pluggen. Det du trenger er en optisk kabel med en overgang som kan brukes i jack-pluggen. Noe alla denne tror jeg, men da må du ha et høytalersystem med optisk inngang. Kan ikke garantere at det virker helt problemfritt med en gang. Har nemlig lest om noen som har hatt litt problemer med det, men det er i hvertfall slik det skal gjøres

Edit: Det jeg har skrevet er ikke av egne erfaringer, men av det jeg har lest av andre. Så eventuelle problemer som kan oppstå har jeg ikke peiling på.

Om det e det på Zepto Znote 6615 WD vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...