Oldboy Jenny Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Ja, rart at ikke flere nevner The Fast Show, den gjengen er IMO de som har kommet nærmest Python-nivå. Noe obskur, men gikk på nrk for litt siden: The Mighty Boosh Endret 23. august 2006 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg tror ikke The League of Gentlemen har blitt nevnt hittil. En av de sykeste komediene jeg kan huske å ha sett. (Nå har jeg forholdsvis dårlig husk, men lell a'gut ..) Mange minneverdige scener der, ja: "This is a local shop for local people. Are you local?" og hva med: "I can't have any babies, you know! My insides are all wrong!" (Vel, det må oppleves.) Lenke til kommentar
eranro Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er en dere har glemt. IT crowd. ekte komedie MED IT ... Det er skaperen av Black Books som har lagd denne serien. 6724429[/snapback] Vel, skaperen? Graham Linehan var med og skrev noen episoder i foerste sesong av Black Books, men det er vel mer Dylan Moran sitt verk. Linehan var ikke med paa de to siste sesongene. Har ikke sett IT crowd, men naar du kom inn paa Linehan, kom jeg paa en annen britisk serie - nemlig: Father Ted Den er vittig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå