mandela Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 med unntak av microplex lurer på om noen andre nettbutikker eller databutikker i oslo som fører disse mattene (de nye for optisk mus). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Går utifra at du ikke vil kjøpe på microplex fordi du må betale 100kroner frakt ? Jeg har selv everglide giganta, bruker den sammen med xplorer 3.0 FUNKER PERFEKT :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 korrekt, har nettopp lagt giganta på hylla og bruker gamepad optica som er utrolig digg. problemet er at jeg kjøpte kun en når jeg nettopp bestilte div. varer fra microplex. skulle hatt lik matte til pc nr.2 også har ikke lyst til å doble prisen på en extra musmatte, nei [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-10-24 12:33 ] Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 3dfxcool.no kanskje Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Bor du i oslo kan vi ta med en everglide på neste levering fra microplex så kan du hente hos oss... da slipper du isåfall frakt =) Eneste jeg kan komme på.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 høres interessant ut, hvem er "vi"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå