Hamsterino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har laget en musikkvideo i Adobe Premiere 1.5, og har rendret video separat fra lyden i VirtualDub for å få best mulig kvalitet på så liten plass som mulig. Videoen er i DivX, og nå vil jeg legge på lyden, som er i MP3, og VirtualDub vil bare ta .wav. Veit dere om noen program som kan det? Egentlig kan jo Premiere 1.5 det, men da mister jeg mange frames, deriblant noen av de effektene jeg har brukt så mange timer på, og da har jeg ikke flere program igjen. Har tenkt til å legge den til streaming på internett, så den skal helst være så liten som mulig. Tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Har du laga lyden i PPro òg, eller i eit anna program? For du kan jo eksportere som WAV frå PPro. Den fila kan brukast i Virtualdub (reknar eg med), og so kan du komprimere til mp3 med det. Då må du fyrst ha installert ein mp3-codec som Lame, og so velge Full processing mode frå Audio-menyen i Vdub, og komprimeringsmetode under Audio --> Compression. Endret 20. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Sånn var det jeg gjorde det ja. Har spurt på andre nettsteder, her fikk jeg ordentlig svar med en gang. Tusen takk, tror det skal funke. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Sorry for dobbelpost, men tror jeg får svaret ganske fort hvis jeg bumper. Går det an å få bedre kvalitet enn 56 kb/s i MP3 i VirtualDub? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja, om du installerer ein mp3-codec som Lame. Då kan du få opp til 320Kb/s. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Oh, trodde jeg hadde det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå