Ultra_Fisk Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei, jeg har kjøpt en tp kabelfra komplett.no som jeg skal legge gjennom noen vegger osv. Kan jeg klippe av ene enden, tre kabelen gjennom veggene og så montere i en kontakt i enden(rj45?) ? Tror jo at dette går men vil da sjekke for sikkerhets skyld. Har tang osv. Takk! Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Helt OK, har gjort det selv flere ganger Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 litt vanskelig å koble cat5 kabler hvis du ikke har gjort dette før, men etter et par forsøk får de fleste det til men for all del husk at koblingene skal være like i begge ender :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 10:10, skrev xthal:men for all del husk at koblingene skal være like i begge ender :smile: Hvis han har ukrysset Lenke til kommentar
kamikazi Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Dette vil fungere helt utmerket :smile: NB: unngå å strekke kabelen inntill andre kabler i veggen eller i nærheten av elektriske komponenter. Dette kan gi støy på kabelen, som igjen kan gjøre den ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå