Tandamram Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dama fikk en mail for en stund tilbake med en bildeserie laget i PowerPoint. Hun slettet denne rett etter jeg hadde sett den, og nå i ettertid skulle jeg gjerne hatt den igjen. Skal prøve å forklare hvordan den var. Den begynte med tekst a`la: "A typical nightclub in Scandinavia" Og så kom en bildeserie fra en eller annen nattklubb med utrolig mange flotte damer, gubber etc. Deretter kom teksten (a`la): "A typical nightclub in UK" og selvfølgelig en bildeserie av takras, ølvommer og det som verre er. Greia er at det for tiden er skrive-på-toalett-veggen-krig på jobben, UK vs. oss, og jeg tenkte å toppe det med denne bildeserien. Sier takk for tips til hvor jeg kan finne den, direkte linker o.l.. Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Mulig jeg er litt sent ute her, men jeg tror det er denne du leter etter.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Greia er at det for tiden er skrive-på-toalett-veggen-krig på jobben, UK vs. oss, og jeg tenkte å toppe det med denne bildeserien. 6712663[/snapback] Det hørtes ut som en morsom jobb,det hadde vært morsomt hvis du postet motsvaret hehe Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det var akkurat den bildeserien jeg letet etter! Skal skrive ut bildene i kveld og henge dem opp på dassen i morgen Edit: Kommer britene med mottiltak skal jeg skrive inn en oppdatering Endret 10. september 2006 av Shio Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hehe, så kult da. Hvor arbeider du? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 P.g.a 10-års jubileum fra ungdomskolen på lørdag fikk jeg ikke skrevet ut bildene i går kveld. Skal skrive dem ut nå og henge dem opp i morgen Jobber i en produksjonshall i Dusavika, Stavanger. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Hang opp bildene i går, og det tok ikke rare tiden før det var en respons på veggen. Det var noe a'la "It's your wives and daughters we're f*ck*ing while we're here". Kunne ikke dy meg og måtte bare skrive: "Hahahaha, yeah right! We all know what kind of b*tch*s that go to Beverly's, that's why we (noggies (merk: norwegians)) stay clear of the place." Nå detter nok noen av lasset, men Beverly's er en pub i Stavanger som er kjent for å ha kunder til alle døgnets tider, uansett dag, og da spesielt mye engelskmenn. Beverly's er en grei nok plass, det. Litt rølpete kanskje. Engelsk svar: We don't all go to Bev's. /\ || || Mitt svar: (Liar) Bildene ble forresten tatt ned senere i dag, og det ser ut til at dem skal male veggene. Hvem var det som sa "Blanke ark og tegnestifter til..."? Edit: Kåre Endret 13. september 2006 av Shio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå