DE1 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Heisann! Konfirmeres så snart så da skal jeg kjøpe ny pc. Skal kjøpe ferdig-bygget pc der jeg kan velge delene selv og tenker da mest på å bestille fra Komplett.no. Pcen skal koste 10k. Helst ikke mer Trenger bare stasjonær pc uten skjerm og div. kabler. Tastatur og mus er utenom. Hva jeg vil ha: - Thermaltake Tsunami, sort med vindu - Stor nok harddisk. Levd på 80 GB i noen år nå. Lyst på litt mer - Bra nok skjermkort til spill/video-/bildebehandling. - Helst dobbelt kjerne. (duo core) - Pcen burde være stille, men må ikke være lydløs - Godt med ram, helst 2 gb, hvis ikke så går 1 gb - Nettverkskort (burde være bra nok) - Et greit lydkort (ikke integrert) Er det noen som får dette fra komplett i ferdigbygget pc så er jeg evig takknemmelig!! Prøver selv og legger ut handleliste. Men er ikke så flink til slikt. Bruk gjerne pc-byggeren på komplett til å bygge den. Endret 20. august 2006 av DE1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Her er et oppsett, men gjør en del endringer. Jeg hadde tenkt til å endre det, men det er noen bugs i prisguiden. Bytt ut hovedkort og cpu med Conroe. Så bytt ut skjermkrotet med Radeon X1900XT og kutt ut eventuelle unødvendige deler. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Hva med dette da? Funker det? Link. Ettersom jeg vil ha alt på komplett... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hva med dette da? Funker det?Link. Ettersom jeg vil ha alt på komplett... 6717982[/snapback] Denne handlevognen er ikke tilgjengelig fordi eieren ikke ønsker å dele den med andre lesere Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Hva er det du snakker om da? - Linken er oppdatert Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hadde vært utrolig fint om noen kunne se på dette. oppsettet altså. Er ikke helt sikker på om alt passer sammen. Er ikke såå flink på pc at det gjør noe.. Tusen, ufattelig mye takk til den som svarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå