flabbert Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 som en av de som er del av war3.no teamet, landslagssjef for wc3 på Clanbase og ESL, så syns jeg det er fryktelig synd at det ikke er en wc3 1on1 compo på HW-Lan, jeg er helt sikker på at mange fra war3.no hadde troppet opp og gjort compoen til en braksuksess Hvis det skulle komme en wc3 compo før lanet starter så skal det være en smal sak å finne folk som kan styre konkurransen, hvis det er nødvendig, blant annet undertegnede har ganske solid erfaring på området samt andre som driver med ukentlige turneringer i det norske miljøet (www.Jegertour.moo.no) håper på positiv respons venlig hilsen Gustav M. "spc.flabbert" Karto Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Denne topicen var ment som en miniundersøkelse av hvor mye liv det er rundt SC og WC3. Når du sier du kan bidra med crew til en evt. WC3 compo er det ingenting i veien for å kjøre igang dette Sender deg en PM Lenke til kommentar
GamlaSonn Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Jeg støtter alt flabbert sa. Og kan minne på at WC3 har i de siste 3 årene vært en av hovedcompoene på alle Norges største LANs (Multi Lan, The Gathering og Oslo Lan) ved siden av CS. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 For å si det slik. Blir det wc compo kommer jeg og flere venner Et så stort LAN uten WC compo er, om ikke en skam, så ihveretfall VELDIG synd. Crew gjør alt dere kan for å få igang dette Mvh Sindre Lenke til kommentar
Zyphi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, mekk wc3 compo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg