NoLimit_^ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen flere nyheter om HD-dvdn til Xbox 360? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen flere nyheter om HD-dvdn til Xbox 360? 6729014[/snapback] Pressekonferansen til MS var ferdig for et par timer siden, og de hadde ikke så veldig mye å si om HD-DVD'en.. Det var vel noe snakk om at man kunne kjøre mye andre greier epost/chat osv. på 360'en mens kjører HD-DVD film, uten at jeg klarer å finne det igjen. Launch er 'slutten av året'. Roundup av pressekonferansen her.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Noen flere nyheter om HD-dvdn til Xbox 360? 6729014[/snapback] Vet ikke kanskje, her er 7 min lang video om utstyrene. http://gamevideos.com/video/id/5233 EDIT: Ikke 25 min, men 7 min Endret 23. august 2006 av Spidy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva i allverden kan ha gått rundt i hue på de som har laget det der? "Jeg har en masse med rare multiplayer småspill i skallen som jeg ikke får fra meg.. Hva sier dere til at i putter fantastisk grafikk på det? De MÅ da selge da?" Opplys meg gjerne om det er noen form for hype rundt det spillet her. Jeg synes for min del at det er en flott grafikk her som har blitt kastet bort på spill med lite potensiale.. Om du har spilt Fusion Frenzy så fatter du med en gang hvor gøy dette kommer til å bli - Twisted System (det første minigame du ser i videoen) fungerer utmerket som drikkespill - og det blir temmelig vanskelig etterverdt også. Kommer vel ut som en budget release, og det kan bli stor morro Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Forza 2 trailer Link Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Full Auto 2 kommer til xbox 360 også http://www.clubskill.com/Game_News/4214/GC...PS3%20exclusive Endret 23. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Full Auto 2 kommer til xbox 360 også http://www.clubskill.com/Game_News/4214/GC...PS3%20exclusive 6729413[/snapback] Var det egentlig noen i det hele tatt som likte 1'ern? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Full Auto 2 kommer til xbox 360 også http://www.clubskill.com/Game_News/4214/GC...PS3%20exclusive 6729413[/snapback] Var det egentlig noen i det hele tatt som likte 1'ern? 6729528[/snapback] Lurer jeg også på...biler med våpen er såpass der ute at jeg ikke engang giddet teste demoen av 1'eren. Endret 23. august 2006 av BioNor Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er vel fortsatt ikke offisielt. Uansett, ikke noe å holde pusten for i min mening. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) For min del gleder jeg til Forza 2 Endret 23. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Av det jeg har lest om de spillene, virker Test Drive Unlimited ganske morsomt ut hvertfall . Gleder meg til å høre noe om det. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Lost planet vil ikke ha co-op alikevel Link Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 TDU demo 2 i morgen ATARI ANNOUNCES SECOND TEST DRIVE UNLIMITED DEMO - Road Test Racing Reinvented with New Demo Coming to Xbox Live Marketplace - LYON, FRANCE – 23 August 2006 – Atari today announced the forthcoming launch of a new Test Drive Unlimited playable demo for the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft, via Xbox Live® Marketplace. Developed by Eden Games, Test Drive Unlimited has already excited gamers with its massive array of single player challenges and diverse online multiplayer delights. The new demo will be released Thursday August 24th 2006 featuring stunning new vehicles, new challenges, longer play time and a host of other enhancements to give gamers a tantalising taste of racing reinvented. Test Drive Unlimited is scheduled for release across Europe September 8th 2006. The first Test Drive Unlimited playable demo, released during E3 2006 as part of Microsoft’s initiative to bring gamers closer to the event, was downloaded close to 200,000 times from Xbox Live Marketplace in one short week, bringing the demo in third place overall amongst all downloads during the period. Feedback from the global gaming community proved vital in giving Eden Games a clear direction to improve the quality of the final game and deliver the incredible experience Test Drive Unlimited now offers. With the new demo allowing up to one hour of play in a 60km² area of the graphically polished and geographically accurate Hawaiian island of Oahu, players will have time to discover a stunning new house, three delicious new super cars – the Ferrari F430, Ford Mustang GT and AC Cobra – and one brutally powerful motorbike, the Kawasaki Ninja ZX-10R. Players can choose to accept one of the four new offline challenges, take on either of the two new online challenges with up to eight players racing simultaneously, launch instant challenges against anyone they encounter on the road, or just burn gallons of virtual gasoline tearing around the lush tropical roads in free ride. Other enhancements include tighter handling, snappy gear changes, customizable speed blur effects, optional in-car camera vibrations, improved lag allowing eight player online races, fully operational vsync, an incredible level of overall graphical polish, and much more. “We know Xbox Live gamers in Europe are eagerly anticipating their next taste of Test Drive Unlimited,” said Richard Teversham, Platform & Marketing E&D EMEA, Microsoft. “Test Drive Unlimited gives gamers and their friends an innovative combination of driving skills, connected gaming where ever you are, and unbeatable graphics that harness the power of Xbox 360. This exclusive game is a great addition to the Xbox 360 portfolio.” -more- While the new demo gives a good flavour of what to expect from Test Drive Unlimited, it barely scratches the surface of the final game which offers over 1000 miles of roads, 90 of the world’s most exclusive super cars and bikes, and unlimited online challenges. Test Drive Unlimited is racing reinvented. Test Drive Unlimited is scheduled for release across Europe September 8th 2006 and the new demo is available via Xbox Live Marketplace from August 24th 2006. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 http://webcast.clubskill.com/Live fra pressekonferansen til microsoft. "Hints at perhaps a Forza 2 demo being shown." Ser ut som kanskje du får ønsket ditt oppfyllt dark by design 6727915[/snapback] FLOTT! Laster ned trailer nå. Håper så inderling på en demo. Forhåndsbestillte TD:U idag. Det for holde konsoll bilisten i meg opptatt frem til Forza 2 Sitter klistret til webcasten; The head of marketing for Germany steps up to the stage. Rumours of him bringing along Hitler are false. :!: 6727964[/snapback] hahaha Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Sjansen for en Forza demo er lik 0 ifølge siden HER Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Men vi får TDU demo 2 da i morgen. Det blir bra Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Men vi får TDU demo 2 da i morgen.Det blir bra 6729764[/snapback] og Just cause burde dukke opp...... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Det hadde vært knall. Skal ikke se bort fra at vi får flere demoer denne uka Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Battlestations: Midway Screenshots (Xbox 360) Link Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Når er det Sony har pressekonferansen sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå