pizzafordi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37728 BULK=TRAY? står box på den andre, må være bulk. alikevel så spør jeg, siden det er nytt for meg. NY står det også, ny stepping/revisjon etc? antall 20 1250kr står 3 års garanti på boxed versjon. Endret 20. august 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) tray = bulk ja. Det kalles tray fordi CPUene kommer til butikkene på store plastbrett med X antall CPUer på, som de plukkes fra når de skal brukes. Endret 20. august 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 tray = bulk ja. Det kalles tray fordi CPUene kommer til butikkene på store plastbrett med X antall CPUer på, som de plukkes fra når de skal brukes. 6712470[/snapback] Og det betyr altså at du ikke får kjøler med Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Garanti skal det være på tray også. Jeg vet at blant annet Netshop selger tray-cpuer. Praktisk for de som skal ha annen kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå